کد خبر : 1683236 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام بوریس جانسون

مجوز ادامه لیگ برتر انگلیس از 1 ژوئن صادر شد

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد که ورزش حرفه ای می تواند از تاریخ یک ژوئن(12 خرداد) و در پشت درهای بسته از سرگرفته شود.

مجوز ادامه لیگ برتر انگلیس از 1 ژوئن صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت دو ماه از تعطیلی لیگ برتر، امروز نخست وزیر انگلیس خبر از صدور مجوز از سرگیری رقابت های ورزشی پشت درهای بسته و از تاریخ یک ژوئن داد. خبری خوب برای لیگ برتر انگلیس که می تواند برنامه ریزی برای از سرگیری را شروع کرده و در ماه ژوئن به سرانجام برساند.

با انتشار یک متن شصت صفحه ای مشخص شد که دولت انگلیس مخالفتی با شروع دوباره فعالیت های ورزشی و فرهنگی از تاریخ یک ژوئن ندارد ولی هرگونه فعالیتی باید پشت درهای بسته به انجام برسد.

 

 

1495791

 

 

امروز جلسه ای بین 20 باشگاه حاضر در لیگ برتر برگزار شده که هنوز ادامه دارد و با وجود انتشار خبر مجوز دولت، هنوز شاهد هیچ واکنشی از سوی باشگاه ها نبوده ایم.

چند تیم قعر جدولی لیگ برتر خواهان نیمه تمام ماندن بازی ها هستند در حالی که اکثریت باشگاه ها رای به ادامه لیگ و تمام شدن بازی ها پس از انجام بازی های باقیمانده داده اند. تاثیر اقتصادی و اجتماعی نیمه تمام ماندن لیگ به قدری زیاد است که اتحادیه فوتبال انگلیس در تلاش است تا به راهکاری جممع برای ادامه فوتبال برسد.

پیش از این کشورهای بلژیک، فرانسه و هلند لیگ فوتبال خود را نیمه تمام گذاشتند ولی در آلمان از جمعه پیش رو قرار است بوندسلیگا از سر گرفته شود.

رسانه‌های بریتانیا پیش‌بینی کرده‌اند فوتبال در انگلیس همچون لالیگا از 12 ژوئن (23 خرداد) از سر گرفته شود.

 

 

1495792

دیدگاه‌ها