کد خبر : 1685721 | 05 خرداد 1399 ساعت 14:31 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مدافع سابق لیورپول درباره فینال استانبول

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول صحبت‌های جالبی را در رابطه با فینال استانبول در سال ۲۰۰۵ مطرح کرد.

اعتراف مدافع سابق لیورپول درباره فینال استانبول

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تاریخی ترین فینال های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ رخ داد؛ جایی که دو تیم میلان و لیورپول در استانبول به مصاف یکدیگر رفتند.

 

میلان ابتدا و در همان نیمه اول با سه گل از حریف خود پیش افتاد تا بسیاری این تیم را قهرمان چمپیونزلیگ آن سال تلقی کنند اما در نیمه دوم اوضاع به طور کامل تغییر کرد و لیورپول تنها در ۶ دقیقه سه گل به ثمر رساند. بازی در وقت های معمول با نتیجه ۳-۳ به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این لیورپول بود که حریف خود را شکست داد تا یکی از تاریخی ترین قهرمانی های خود را به دست آورده باشد.

 

 

1498748

 

 

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول حالا درباره آن فینال صحبت های جالبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: " ما قبل از بازی می دانستیم که میلان به مراتب بهتر از ماست. البته این بدان معنا نبود که ما نمی‌توانیم مقابل آنها پیروز شویم. در نیمه اول سه گل دریافت کردیم اما بهتر بود که بگوییم می خواهیم دوباره به بازی برگردیم.

 

عملکرد میلان باورنکردنی بود و آنها به مدت ۱۱۴ دقیقه یکی از بهترین نمایش‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا را ارائه دادند. نیمی از این تیم قهرمان جام جهانی شدند. شوچنکو در آن زمان بهترین مهاجم جهان بود و کاکا در طی چند سال بعد از آن کنار رونالدینیو بهترین بازیکن دنیا به حساب می آمد. میلان به جز ۶ دقیقه واقعا عملکرد فوق‌العاده ارائه داد اما این یک معجزه بود."

 

کرگر در ادامه گفت: " آن چیزی که باعث می‌شود فینال استانبول بسیار خاص باشد به خاطر راهی است که ما برای رسیدن به قهرمانی طی کردیم. حتی من زمانی که برای تعطیلات به هتل یا رستوران می روم اگر کسی مرا بشناسد، اولین چیزی که در گفتگو مطرح خواهد کرد درباره فینال استانبول خواهد بود. این یک اتفاق ویژه برای هواداران لیورپول به شمار می‌آید."

دیدگاه‌ها