کد خبر : 1685975 | 06 خرداد 1399 ساعت 16:52 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال شده فقط گلزنی

بیل: گلف بازی می کنم؛ مشکلی دارید؟

گرت بیل در یک پادکست به دفاع از مشغولیت هایش در ورزش گلف پرداخت.

بیل: گلف بازی می کنم؛ مشکلی دارید؟

به گزارش "ورزش سه"، علاقه شدید گرت بیل به ورزش گلف در سال های اخیر باعث بروز حواشی فراوانی برای این ستاره باتجربه ولزی شده است.

 بیل معمولا در هنگام حضور در اردوی تیم ملی ولز در اوقات فراغت به این ورزش می پردازد و آرون رمزی و وین هنسی نیز پای ثابت همبازی شدن با او هستند. علاقه شدید گرت بیل به گلف در عرصه باشگاهی نیز برای او در سال های اخیر حواشی فراوانی را در پی داشته و پرچمی که او با مضمون اهمیت بیشتر این ورزش نسبت به رئال مادرید در دست گرفت، شرایط را برای ادامه حضور ستاره ولزی در ترکیب کهکشانی ها دشوار ساخت.

 

 

1494046

 

 

بیل در پادکست اریک آندرس لانگ به دفاع از خود در این قضیه پرداخت و گفت:« خیلی ها از من انتقاد می کنند که چرا گلف بازی می کنم. بله من عاشق گلفم و نمی دانم کجای این کار مشکل دارد؟

 با پزشکان در این مورد صحبت کرده ام و هیچکدام مخالفت نکرده اند. حتی استفان کاری(بسکتبالیست معروف آمریکایی) صبح روز بازی گلف بازی می کند ولی من وقتی دو روز قبل از یک مسابقه گلف بازی می کنم، انتقاد می کنند که ببینید در حال انجام چه کار مضری است. گلف باعث می شود تا ذهنم از نکات منفی دور شود و از فوتبال و حواشی اش فاصله بگیرم. فردای روزی که گلف بازی می کنم، سرحال ترم و خیلی با انگیزه تر تمرین می کنم.»

 

 

1486130

 

 

بیل در مورد دیدگاه مردم و رسانه ها به خودش نیز انتقاداتی دارد:« فوتبال فقط شده گلزنی یا پاس گل و برای همه فقط مهم این است که یک مهاجم گل بزند وگرنه انگار کار خاصی در زمین نکرده است. برخی مواقع فوق العاده کار کرده ام ولی در چند بازی متوالی نتوانسته ام گل بزنم و مردم می گویند دوران افت وحشتناکی را تجربه می کند. برعکس شده بازی هایی که خیلی بد کار کرده ام ولی دو گل زده ام و از من تمجید شده است. وقتی تمام توانم را در زمین می گذارم و دستورات مربی را اجرا می کنم، یعنی کارم را خوب انجام داده ام و آن وقت از خودم راضی خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها