کد خبر : 1686123 | 07 خرداد 1399 ساعت 11:42 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول کلوپ ماشین پیروزی است

واکنش امباپه به توپ طلا؛ انگار نه انگار!

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی جوان باشگاه PSG در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه انگلیسی میرر شرکت کرده و به سوالات این نشریه پاسخ داد.

واکنش امباپه به توپ طلا؛ انگار نه انگار!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره جوان فرانسوی که بعد از اعلام تعطیلی کامل لیگ1 فرانسه توسط دولت این کشور و قهرمان اعلام کردن تیم او پاری سن ژرمن، بر خلاف خیلی از دیگر ستاره‌های اروپایی که تمرینات گروهی خود را در باشگاه‌هایشان از سر گرفته‌اند حالا مثل دو ماه گذشته در شر ایط قرنطینه به سر می‌برد. امباپه در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه انگلیسی میرر به سوالات این نشریه پاسخ داد.

 

تاثیر اپیدمی کرونا بر دنیای فوتبال

شرایطی که با آن مواجه هستیم باعث شده نگاه ما به همه چیز تغییر کند. چیزی که واقعا مهم است این است که سالم و سلامت بمانیم و سلامت خانواده و عزیزان‌مان را تامین کنیم. فوتبال هر وقت که برای سلامت کسی ضرر نداشته باشد، دوباره برخواهد گشت.

 

جاه‌طلبی‌های آتی امباپه، با توجه به فتح جام جهانی و چهار قهرمانی در لیگ فرانسه

هدف من این است که در تیم ملی کشورم همچنان موفق باشم. فصل آینده ما جام ملتهای اروپا را داریم. هدف ما این است که در آن رقابتها قهرمان بشویم.

 

1499192

 

هدف و جاه‌طلبی بزرگ من قهرمانی در جام ملتهای اروپا با فرانسه است. بعد از آن قهرمانی در چمپیونزلیگ با پاری سن ژرمن هم یکی از هدفهای خاص من است.

 

جوایز فردی مثل توپ طلا

بردن چنین جوایزی خیلی عالی است. ولی این چیزی نیست که هر شب به آن فکر کنم و بی‌خواب بشوم. به این فکر نمی‌کنم که فصل آینده یا فصل بعد از آن باید توپ طلا را ببرم. برای رسیدن به این افتخارات فردی هیچ زمان مشخصی قائل نیستم.

 

من همیشه PSG و تیم ملی را اولویت خودم می‌‌دانم. حالا اگر بعد از آن به خاطر عملکردم صاحب جوایز انفرادی هم بشوم که چه بهتر.

 

به اعتقاد خودت کدام وجه از بازی‌ات باید بهبود پیدا کند؟

من همیشه به دنبال پیشرفتم. من چه در تیم ملی و چه در PSG با بازیکنان باتجربه زیادی بازی کرده‌ام و همیشه به دنبال یادگیری و پیشرفت کردن هستم.

 

هنوز هم فوتبالیستی هست که الگوی تو باشد؟

اولین الگوی من زیدان بود و بعد رونالدو. زیدان به خاطر افتخاراتش در تیم ملی فرانسه و رونالدو به خاطر همه افتخارات بزرگی که بدست آورده و هنوز هم موفق و پیروز است.

 

1499191

 

هم زیدان و هم رونالدو نام خود را در تاریخ فوتبال ماندگار کرده‌اند و من هم می‌خواهم اسمم در کتاب تاریخ فوتبال ثبت شود.

 

کمک‌های امباپه به جوانان محروم

بچه‌ها رویاهای زیادی دارند و من می‌خواهم به آنها کمک کنم به رویاهایشان برسند. بچه‌های زیادی هست که قابلیت‌های بی‌نظیری دارند ولی پول و فرصت کافی برای محقق کردن استعدادهایشان ندارند. خودم بچه که بودم از چهره‌های بزرگ الگو می‌گرفتم ولی حالا می‌خواهم بچه‌ها من را فقط به عنوان یک الگو نبینند بلکه بدانند که برای تغییر دادن زندگی‌شان هر کاری بتوانم می‌کنم.

 

تاثیر بازی‌های بدون تماشاچی بر فوتبال

هواداران بخش خیلی مهمی از فوتبال هستند. بازی کردن بدون آنها برای بازیکنان عجیب است. البته ما در شرایطی استثنایی و بی‌سابقه هستیم و سلامت و ایمنی همه باید در اولویت باشد.

 

 

 

 

امباپه مسابقات لیگ برتر انگلیس را تماشا می‌کند؟

امسال لیورپول در لیگ برتر مثل یک ماشین قدرتمند بوده. آنها کاری کرده‌اند پیروزی‌شان راحت به نظر برسد ولی در واقع اصلا اینطور نیست.

 

آنها به خاطر مربی خیلی خوبی که دارند و تلاشهایشان در تمرین است که به چنین تیم قوی و بی‌رحمی تبدیل شده‌اند. عملکرد عالی‌ای مثل عملکرد آنها همینطور الکی و بدون سختی کشیدن بدست نمی‌آید.

 

1499194

 

 

دیدگاه‌ها