کد خبر : 1686193 | 07 خرداد 1399 ساعت 17:10 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دو چالش بزرگ مسی با از سرگیری لالیگا

لیونل مسی بی تاب شروع مجدد لالیگاست و با ادامه رقابت ها دو چالش مهم را دنبال می کند.

دو چالش بزرگ مسی با از سرگیری لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، یک سال پیش در چنین روزی بود که لیونل مسی توانست ششمین کفش طلای خود را به دست بیاورد. او سال های 2010، 2012، 2013، 2017 و 2018 توانسته بود برترین گلزن لالیگا و فوتبال اروپا شود و حالا با شش کفش طلا، بالاتر از کریستیانو رونالدو(4 کفش طلا) فعلا دور از دسترس به نظر می رسد.

 

 

1494927

 

 

پس از سه ماه تعطیلی، لالیگا احتمالا از دو هفته دیگر از سرگرفته خواهد شد و لیونل مسی باید در ترکیب بارسا 11 بازی دیگر انجام دهد که برای او اهمیت بالایی دارند.

در ادامه لالیگا مسی دو چالش بزرگ را دنبال می کند. او که در حال حاضر به طور مشترک با زارا شش عنوان آقای گلی لالیگا را کسب کرده، رسیدن به هفتمین آقای گلی یا همان عنوان "ال پیچیچی" را هدف قرار داده است و به این ترتیب رکورد را به تنهایی از آن خود خواهد کرد.

مسی در اولین تمرین پیش فصل مصدوم شد و تور آمریکای بارسا را از دست داد. او برای بازی هفته دوم آماده می شد که بار دیگر مصدوم شد تا 4 هفته ابتدایی را از دست بدهد. از هفته هشتم بود که مسی موفق به زدن اولین گل خود شد و سپس در 8 هفته توانست 12 گل به ثمر برساند از جمله دو هت تریک برابر مایورکا و سلتا.

 

 

1499263

 

 

سپس با یک 4 گله برابر ایبار و تک گلی که از روی نقطه پنالتی برابر سوسیداد به ثمر رساند، توانست تعداد گل هایش را به 19 برساند و 5 گل با بنزما فاصله بگیرد. مسی برای رسیدن به کفش طلای اروپا اما کار دشوارتری پیش رو دارد و در این بین رقبایی چون لواندوفسکی، چیرو ایموبیه و تیمو ورنر را باید پشت سر بگذارد که فعلا از او موفق تر عمل کرده اند.

 

در بازگشت لالیگا لیونل مسی بدون تردید بیش از هر چیزی قهرمانی با بارسا را حائز اهمیت می داند و این مهم قطعا به گل های او نیز بستگی خواهد داشت. قهرمانی بارسا در لالیگا یازدهمین قهرمانی مسی نیز خواهد بود و او را در یک قدمی رکورد خنتو اسطوره رئال قرار خواهد داد.

 

در دو هفته اخیر مسی دو مصاحبه انجام داده و از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش صحبت کرده است. تصاویر جدید از تمرینات بارسا حکایت از فرم بدنی عالی مسی دارد که خبری خوشحال کننده برای هواداران بارسا محسوب می شود.

 

 

 

1498496

دیدگاه‌ها