کد خبر : 1686231 | 07 خرداد 1399 ساعت 19:16 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی در این صورت هافبک ایتالیایی را می فروشد

مدیربرنامه جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی مدعی شد که باشگاه انگلیسی در صورت دریافت پیشنهاد بزرگ برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند.

چلسی در این صورت هافبک ایتالیایی را می فروشد

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی حال حاضر یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری به حساب می آید؛ تا جایی که ساری بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی در سال ۲۰۱۸ اصرار زیادی برای جذب هافبک ایتالیایی انجام داد و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و جورجینیو از ناپولی راهی استمفوردبریج شد.

 

در حالی که به نظر می‌رسد جورجینیو به روند خوب خود با فرانک لمپارد نیز ادامه داده اما طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از چلسی مطرح شده است. همچنین گفته می شود که باز هم مائوریتزیو ساری بزرگ ترین طرفدار این هافبک ۲۸ ساله به حساب می‌آید و قصد دارد او را جایگزین میرالم پیانیچ کند که احتمالاً در پایان فصل از یووه جدا خواهد شد.

 

 

1421650

 

 

حالا و در همین رابطه اما مدیر برنامه جورجینیو به احتمال جدایی او از چلسی واکنش نشان داده است. ژائو سانتوس در این باره گفت: " اگر از من بپرسید که آیا مائوریتزیو ساری به جورجینیو علاقه مند است یا نه، قطعاً با توجه به گذشته می گویم بله همین طور است. من نمی‌توانم درباره نقل انتقالات صحبت کنم چرا که در حال حاضر با هیچ تیمی در ارتباط نیستم.

 

جورجینیو هنوز ۳ سال با چلسی قرارداد دارد و همه چیز در این تیم خوب پیش می رود. با این حال اگر یک پیشنهاد بسیار بزرگ به دست چلسی برسد قطعاً این انتقال رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها