کد خبر : 1686281 | 08 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش به لیورپول: ورنر را ارزان نمی‌فروشیم

درحالیکه تیمو ورنر ستاره آلمانی لایپزیش به یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیستهای اروپایی تبدیل شده مدیر باشگاه لایپزیش می‌گوید قیمت او ارزان‌تر نخواهد شد.

لایپزیش به لیورپول: ورنر را ارزان نمی‌فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره احتمال بالای پیوستن تیمو ورنر، مهاجم آلمانی باشگاه لایپزیش به باشگاه لیورپول در روزهای اخیر به اوج رسیده، اولیور مینتزلاف، مدیر اجرایی ارشد لایپزیش می‌گوید قیمت او ارزان‌تر نخواهد شد.

 

بر اساس گزارشها در قرارداد این مهاجم آلمانی با باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 55 میلیون یورویی وجود دارد که از تاریخ 15 ژوئن قابل فعال‌سازی خواهد بود ولی باشگاه لیورپول مایل به پرداخت چنین قیمتی نیست و قصد دارد برای خرید ارزانتر ورنر با لایپزیش چانه‌زنی کند.

 

1496225

 

اما مینتزلاف در گفتگو با بیلد می‌گوید ورنر با این باشگاه تا سال 2023 قرارداد داشته و ارزانتر از این مبلغ فروخته نخواهد شد. او در این باره گفت:" ورنر از این مبلغ ارزان‌تر نخواهد شد. ما بازیکنی که بیشتر از یک سال از قراردادش باقی مانده را ارزانتر نخواهیم فروخت".

 

مدیر اجرایی باشگاه لایپزیش در ادامه گفت:" در کل ما همیشه باید این سوال را از خودمان بپرسیم که آیا اگر یک بازیکن‌مان را به قیمتی کمتر از ارزش او در بازار بفروشیم می‌توانیم جایگزینش کنیم؟ ولی البته من زمانی راجع به این مسائل فکر خواهم کرد که پیشنهادهای رسمی روی میزم باشد".

 

 

دیدگاه‌ها