کد خبر : 1686396 | 08 خرداد 1399 ساعت 17:25 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

در آنفیلد یک جشن قهرمانی باشکوه می گیریم

ستاره اسکاتلندی لیورپول معتقد است پس از قطعی شدن قهرمانی و با عادی شدن اوضاع کنار هواداران جشن باشکوهی خواهند گرفت.

در آنفیلد یک جشن قهرمانی باشکوه می گیریم

 به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از 2 ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با 25 امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی‌اش در لیگ از سال 1990 را قطعی می‌‌کند. با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت هواداران آنها به ورزشگاه‌ها باز نخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

 تمرینات تیم ها مدتی است که از سر گرفته شده و روز گذشته مجوز تمرینات تماسی نیز صادر شد تا لیگ برتر یک قدم دیگر به بازگشت نزدیک تر شود.

 

 

1426587

 

 

اندی رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول که سومین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد، می گوید ابتدا امیدی به از سرگیری لیگ نداشت و حالا خوشحال است که می توانند رویای 30 ساله ی هواداران را براورده سازند.

او به وبسایت لیورپول گفت:« هواداران 30 سال است که منتظر قهرمانی در لیگ برتر هستند. تنها دو برد برای قهرمانی نیاز داریم اما به فاصله 9 هفته تا پایان بازی ها فوتبال تعطیل شد. هیچکس باور نمی کرد که در آستانه قهرمانی، رقابت ها به تعویق بیفتد اما حالا خوشحالم که می توانیم به بازی ها برگردیم و جام را فتح کنیم. این کمترین حق لیورپول در فصل جاری است. در مقطعی حتی فکر می کردم فصل باطل خواهد شد.

بازگشت به تمرینات در واقع نوری در انتهای تونل بود. تمرینات شروع شد و حالا به ریتم خوب خودمان نزدیک می شویم. فوق العاده است که بار دیگر می توانیم فوتبال بازی کنیم و برای هواداران، جامی که 30 سال در حسرتش بودیم را به دست بیاوریم.»

 

 

1499470

 

 

رابرتسون ادامه داد:« البته که دوست داشتیم مقابل 55 هزار هوادار و در آنفیلد جشم قهرمانی بگیریم. حس قهرمانی با حضور هواداران، جور دیگری است اما چاره ای نیست جز انجام بازی بدون تماشاگر. آنها باید از خانه شاهد قهرمانی ما باشند و در ورزشگاه این کادر فنی هستند که دیوانه وار ما را برای پیروزی حمایت خواهند کرد. ابتدا باید قهرمان شویم و مطمئنم که دیرتر با حضور هواداران، یک جشن باشکوه خواهیم گرفت.»

 

دیدگاه‌ها