کد خبر : 1686476 | 09 خرداد 1399 ساعت 08:20 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی بدون بیماری در تمرین ترابزون(عکس)

ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در سلامتی کامل است و بدون مشکل همراه تیمش تمرین می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون اسپور تا قبل از تعطیلی رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورد و با شکست‌ناپذیری در ۱۱ هفته متوالی و کسب هشت پیروزی و سه مساوی، موفق شد در صدر جدول قرار بگیرد که توقف بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا، اجازه نداد پیشروی یاران سید مجید حسینی ادامه‌دار باشد.

 

با وجود چنین شرایطی و تعطیلی حدودا سه ماهه سوپر لیگ ترکیه، ترابزون اسپور سعی داشته با انجام تمرینات و دیدارهای تدارکاتی که از روز شانزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز کرده، آمادگی بدنی بازیکنان‌اش را حفظ کند تا بتوانند با ازسرگیری دوباره بازی‌ها، در صدر جدول بمانند و به قهرمانی برسند.

 

باشگاه ترابزون اسپور که از همان روزهای ابتدای شیوع کرونا در ترکیه، اقدامات لازم پیشگیرانه و مسائل بهداشتی را برای تمام اعضای تیمش در نظر داشته، در فاصله ۲۵ روز اخیر پنج بار از تمام کارکنان و اعضای تیمش آزمایش کرونا گرفته تا در جریان تمرینات با مشکلی مواجه نشوند.

 

1499563

 

حسینی که در این فصل با مصدومیت‌های زیادی مواجه شده و از ۲۶ مسابقه‌ی سوپر لیگ ترکیه در ۱۳ بازی حضور داشته، مثل تمام اعضای تیمش با مشکلی در تست‌های کرونا مواجه نشده و توانسته به صورت جدی در تمرینات شرکت کند.

 

طبق آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال ترکیه، مسابقات سوپر لیگ این کشور از روز بیست و دوم خردادماه آغاز می‌شود که هنوز زمان‌بندی دقیقی از بازی‌ها اعلام نشده است، اما احتمالا یاران حسینی در نخستین مسابقه خود مقابل کایزری اسپور قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها