کد خبر : 1686560 | 09 خرداد 1399 ساعت 17:06 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌لینی:

کسی انتظار نداشت پوگبا به چنین ستاره‌ای تبدیل شود

جورجو کیه‌لینی، مدافع باتجربه یوونتوس، تایید کرد که انتظار نداشت که پل پوگبا به ستاره ای در سطح فعلی تبدیل شود.

کسی انتظار نداشت پوگبا به چنین ستاره‌ای تبدیل شود

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا که در باشگاه منچستریونایتد نامی برای خود دست و پا کرد، در سال 2012 و بعد از اینکه حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشد، به طور آزاد به یوونتوس رفت.

او در تورین به یکی از ستاره های بیانکونری تبدیل شد و کمک کرد تا این تیم 4 فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شود. او در نهایت در سال 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی به منچستریونایتد برگشت. کیه لینی که در یووه با پوگبا هم تیمی بود، تایید کرد که انتظار نداشت این ستاره فرانسوی، چنین موفقیتی را تجربه کند.

 

1499714

 

او در اتوبیوگرافی اش نوشت:" به یاد دارم وقتی او به یووه آمد، سه چهار روز بعد از شروع تمرینات، من و هم تیمی هایم به یکدیگر نگاه می کردیم و می گفتیم "این پسر خیلی خوب است". او به طور آزاد از منچستریونایتد آمد، خیلی جواب بود و ما فکر می کردیم که یکی از آن بازیکنانی است که می آیند و می روند. یکی از آن بازیکنانی که باشگاه ها در بازار می خرند تا بعد بفروشند. هیچ کسی انتظار نداشت او به چنین ستاره ای تبدیل شود.

پل با فیزیک فوق العاده اش در زمین حرکت می کرد؛ او جادویی و بی نظیر بود. او در بازی های ابتدایی، جلوی خط دفاع بازی می کرد تا کار را برای پیرلو آسان کند. اما خیلی زود مشخص شد که این پست او را محدود می کند. او رفته رفته به یک هافبک باکس-تو-باکس شگفت انگیز که می شناسیم، تبدیل شد."

دیدگاه‌ها