کد خبر : 1686850 | 11 خرداد 1399 ساعت 09:34 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت الدحیل و الریان برای جذب یونس بلهنده

قطری ها به دنبال ستاره 9 میلیون یورویی گالاتاسرای

ستاره مراکشی گالاتاسرای به احتمال زیادی در نقل و انتقالات پیش رو به لیگ ستارگان و یکی از تیم های سرشناس باشگاهی قطر می پیوندد.

قطری ها به دنبال ستاره 9 میلیون یورویی گالاتاسرای

به گزارش" ورزش سه" گزارش های مطبوعاتی ترکیه نزدیک به باشگاه گالاتاسرای حاکی است که باشگاه الریان قطر نیز به رقابت برای جذب یونس بلهنده مراکشی به الدحیل دیگر تیم این کشور پیوست. الدحیل اولین باشگاهی بود که برای جذب بلهنده با گالاتاسرای وارد مذاکره شد و گفته می شد باشگاه ترکیه ای او را به الدحیل خواهد داد. 


همچنین خبر می رسد که بهترین پیشنهادها برای جذب بلهنده از دو تیم قطری است چرا که گالاتاسرای تا الان پیشنهاد یک باشگاه عربستانی و همچنین رئال بتیس را رد کرده است.


براساس این گزارش ها یونس بلهنده یکی از مهمترین اهداف گالاتاسرای در لیست فروش نقل و انتقالات تابستانی است اگر چه قرارداد این بازیکن فصل دیگر باقی مانده است اما مدیریت باشگاه تصمیم گرفت او را در این تابستان به فروش برساند تا در شرایط فعلی به بحران مالی دچار نشود. ویروس کرونا پیامدهای اقتصادی و فشار مالی زیادی روی تیم های باشگاهی ترکیه ای داشته است.


باشگاه گالاتاسرای برای آزادسازی بلهنده مبلغ 9 میلیون یورو تعیین کرده است و گفته می شود حقوق سالانه این بازیکن چیزی در حدود 3.35 میلیون یور است که یک مبلغ بالا به برای جذب بازیکن در این سطح به حساب می آید. دستمزد بالای بلهنده یکی از دلایل اصلی حضور او در لیست فروش گالاتاسرای است.

دیدگاه‌ها