کد خبر : 1686893 | 11 خرداد 1399 ساعت 12:34 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

ویلی سانیول

لروی سانه برای بایرن مونیخ فاجعه خواهد بود

ویلی سانیول ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ با انتقال لروی سانه به تیم سابقش مخالف است و می‌گوید حضور سانه در بایرن فاجعه خواهد بود.

لروی سانه برای بایرن مونیخ فاجعه خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ویلی سانیول، ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ که بین هواداران تیم آلمانی از محبوبیت زیادی برخوردار است می‌گوید بایرن باید در تلاش برای جذب لروی سانه تجدیدنظر کند. سانیول حتی تا آنجا پیش می‌رود که انتقال سانه به بایرن را فاجعه می‌خواند.

 

1500053

 

ویلی سانیول به مدت 9 سال با پیراهن بایرن مونیخ بازی کرده و با این تیم پنج بار فاتح بوندس‌لیگا و یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده است. سانیول که تجربه حضور روی نیمکت مربی‌گری را هم دارد و برای یک بازی به عنوان سرمربی موقت هدایت بایرن را به عهده داشته می‌گوید جذب لروی سانه که یک فصل کامل را به دلیل مصدومیت نیمکت‌نشین بوده برای باواریایی‌ها قمار خطرناکی خواهد بود.

 

سانیول در این باره به آر‌ام‌سی گفت:" لروی سانه از نظر شخصیتی به بایرن مونیخ نمی‌خورد. سانه فراز و نشیبهای زیادی دارد و اهل درگیری در زمین نیست. من معتقدم سانه به هیچ وجه برای بایرن مناسب نیست".

 

1500054

 

ستاره سابق بایرن در ادامه گفت:" لروی سانه در منچسترسیتی هم مشکلات زیادی داشته و در تیم ملی هم کارنامه خوبی نداشته. ما داریم درباره خریدی 80 میلیون یورویی صحبت می‌کنیم. من ترجیح می‌دهم باشگاه 20 میلیون دیگر هم هزینه کند و به جای او کای هاورتز را به خدمت بگیرد".

 

 

دیدگاه‌ها