کد خبر : 1685986 | 06 خرداد 1399 ساعت 17:36 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی جانشین لروی سانه را پیدا کرد

باشگاه منچسترسیتی با علم به جدایی قریب الوقوع لروی سانه مدتی است که به دنبال پیدا کردن بهترین جانشین برای اوست.

منچسترسیتی جانشین لروی سانه را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه ستاره آلمانی سیتی با بایرن به توافق رسیده و به نظر می رسد با شروع نقل و انتقالات تابستانی، جدایی او قطعی شود. پیوستن سانه به بایرن قرار بود سال گذشته نهایی شود ولی یک مصدومیت رباط صلیبی شدید که او را هفت ماه به دور از میادین نگاه داشت، همه چیز را منتفی کرد.

 

 

1495595

 

 

بایرن از سانه ناامید نشد و حالا پس از بهبودی او بار دیگر قصد دارد با سیتی وارد مذاکره شود. توافق بایرن و بازیکن قطعی است و تنها جلب رضایت سران سیتی باقیمانده.

 

 

1498995

 

 

طبق ادعای بیلد، منچسترسیتی روی لئون بیلی ستاره 22 ساله جامائیکایی لورکوزن به عنوان جانشین سانه نظر مثبت دارد و پپ گواردیولا این بازیکن چپ پا را بهترین جانشین برای سانه می داند. بیلی قابلیت بازی در هر دو پست بال چپ و راست را دارد و پس از مصدومیتی که در ابتدای فصل داشت، حالا ماه هاست که به فرم خوب خود برگشته و امسال بازی های درخشانی برای لورکوزن انجام داده است.

او پس از دو فصل خوب در خنک بلژیک بود که با 4 میلیون یورو راهی لورکوزن شد و حالا سیتی قصد دارد برای جذب او 45 میلیون یورو پرداخت کند. پپ خوشبین است که همان کاری که در مورد متحول کردن رحیم استرلینگ و سانه انجام داد را در مورد بیلی نیز انجام دهد.

 

 

1498994

 

دیدگاه‌ها