کد خبر : 1686913 | 11 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: مگر می‌شد لیگ برتر تعطیل شود؟

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با حمایت از تصمیم لیگ برتر برای ادامه فصل می‌گوید پایان یافتن این فصل اتفاقی بود که باید می‌افتاد.

هندرسون: مگر می‌شد لیگ برتر تعطیل شود؟

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با حمایت از تصمیم لیگ برتر برای شروع مجدد این فصل رقابتها می‌گوید در هر صورت فصل جاری این لیگ باید پایان می‌یافت و این تصمیم، بهترین تصمیم ممکن بوده.

 

1500080

 

از زمانی که اعلام شد لیگ برتر از تاریخ 17 ژوئن از سر گرفته خواهد شد باشگاه‌های انگلیسی تلاش برای بازگشت به شرایط پیش از بحران کرونا را با شدت و حدت از سر گرفته‌اند. لیورپول بیشتر از هر تیم انگلیسی دیگری خواهان شروع مجدد لیگ بود. یاران هندرسون در حال حاضر با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی صدرنشین هستند و با کسب اولین قهرمانی‌شان بعد از سی سال، فاصله‌ای میلی‌متری دارند.

 

هندرسون در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی که آیا معتقد است احتمال تعطیلی لیگ برتر وجود داشته گفت:" نه واقعا. ما همه معتقد بودیم که کارمان تمام نشده. 9 بازی از این فصل باقی مانده و ما می‌خواهیم در این بازی‌ها هم هر چقدر که بتوانیم برنده شویم. همه تمرکز ما این بود که دوباره به میدان برگردیم. ما فقط منتظر بودیم تا زمان مناسب برای شروع مسابقات از راه برسد".

 

کاپیتان لیورپول درباره شرایط بازیکنان در قرنطینه گفت:" این مدت هوا هم عالی بود و همین قرنطینه را سخت‌تر کرده بود. در هفته اول به صورت گروه‌های کوچک تمرین می‌کردیم که خیلی خوب بود. چون به ما کمک کرد راحت‌تر به شرایط نرمال تمرین برگردیم. بعد هم گروه‌ها بزرگتر شد و حالا هم که تمرین عادی انجام می‌دهیم".

 

 

دیدگاه‌ها