کد خبر : 1686914 | 11 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه 60 درصد قراردادها را پرداخت کرده؛

عسگری: برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اردوی خود برای شروع پرقدرت در ادامه مسابقات را در تهران برپا کرده است.

عسگری: برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، عباس عسگری کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمشان گفت: تیم ما چند روزی است در تهران اردو‌زده، متاسفانه یکی از بازیکنان و دو نفر از کادر تست‌شان مثبت شد، ان‌شاءالله پس از چند روز قرنطینه تست آن‌ها هم منفی می‌شود و به تیم اضافه خواهد شد. من هم با گذراندن دوران نقاهت خودم پس از عمل رباط صلیبی به تیم اضافه شده‌ام و تمام توانم را برای موفقیت تیم خواهم گذاشت.


کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: با تلاشی که مسئولان استانی و هیات مدیران انجام داده‌اند، تیم ما ۶۰ درصد از قرارداد خود را گرفته است، باید تشکر ویژه از آقای حیدری رئیس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان داشته باشم، قطعا اگر کمک‌های ایشان نبود تیم ما نمی‌توانست این وضعیت را تاکنون داشته باشد. متاسفانه بعضی می‌خواهند زحمات ایشان را کوچک جلوه دهند و واقعیات را به مردم خوب مسجدسلیمان نگویند. آقای حیدری همیشه به فکر تیم بوده‌اند، از ایشان انتظار داریم که در کنار هیات مدیره برای موفقیت‌های بیشتر بازهم به تیم کمک کند و مارا تنها نگذارد.


وی ادامه داد: ان‌شاءالله اگر لیگ برگزار شود مشکلی برای هیچ بازیکن و فردی در فوتبال و جامعه به وجود نیاید و در سلامتی کامل مسابقات برگزار شود. تیم ما هم انگیزه زیادی برای کسب سهمیه دارد و مطمئن باشید در ادامه مسابقات نیز با تمام توان خواهیم جنگید تا دل مردم خوب مسجدسلیمان و خوزستان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها