کد خبر : 1686928 | 11 خرداد 1399 ساعت 14:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح سرپرست پرسپولیس درباره ماجرای چک یحیی

سرپرست باشگاه پرسپولیس به توضیح صحبت‌های روز گذشته خود درباره چک مربوط به صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی پرداخت.

توضیح سرپرست پرسپولیس درباره ماجرای چک یحیی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رسانه‌ها روز گذشته به طور کامل صحبت‌های مهدی رسول پناه  در ارتباط با قرارداد با یحیی گل محمدی و دستیاران وی و تفاهمنامه با باشگاه شهرخودرو را به شکل ویدئویی و نوشتاری منعکس کرده بودند، سرپرست سرخ‌ها شائبه شکل گرفته را به دلیل برداشت نامناسب توجیه می‌کند: به نظر می‌رسد، از مساله ای که مطرح شد، برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حسن نیت باشگاه شهرخودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تاکید کنم و از مدیریت باشگاه شهر خوردو هم کمال تشکر را داریم.

 

وی ادامه داد: آنچه مورد اشاره ما بود، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و مشخص شده است. توافق با باشگاه شهر خودرو جهت این انتقال، جزو چنین اسنادی است و طبق اساسنامه تعیین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می‌شود و به امضای چه کسانی می‌رسد.

 

سرپرست موقت پرسپولیس با اشاره به موضوع تفاهنامه با باشگاه شهرخودرو گفت: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می‌داند ولی صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است. با توجه به این که صورتجلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذیحسابی باشگاه، دچار ایراد بود، در این ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور، استعلام گرفته‌ایم.

دیدگاه‌ها