کد خبر : 1686941 | 11 خرداد 1399 ساعت 14:52 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

راهکار جدید بارسلونا برای تمدید با تراشتگن

تمدید با مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی بارسا یکی از اهداف اصلی سران باشگاه در طی هفته های آتی محسوب می شود.

راهکار جدید بارسلونا برای تمدید با تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از ماه ها تلاش بارسلونا هنوز نتوانسته مارک آندره تراشتگن را به تمدید قرارداد متقاعد کند. سنگربان آلمانی از سال 2014 بود که به بارسلونا پیوست و در ابتدا ذخیره کلودیو براوو بود. دو سال این وضعیت ادامه داشت تا اینکه تراشتگن بارسا را تهدید به جدایی کرد. تهدیدی که موثر واقع شد و سران بارسا تصمیم به قطع همکاری با براوو گرفتند.

 

 

1493754

 

 

گلر شیلیایی راهی سیتی شد تا فضا برای تراشتگن باز شده و او تبدیل به گلر اول و بی حرف و حدیث آبی اناری ها شود. شش سال بعد از پیوستن به بارسا، تراشتگن حالا پس از یان اوبلاک و آلیسون، سومین گلر با ارزش دنیا محسوب می شود.

اتقاقی که باعث شده تراشتگن در مذاکرات تمدیدش، تقاضای دستمزدی بسیار بالا را داشته باشد. گفت و گو ها تا زمان شیوع کرونا ادامه داشت بدون اینکه نتیجه روشنی گرفته شود. پس از شیوع کرونا، تراشتگن در مصاحبه ای گفت که اولویتش بارسلوناست ولی در شرایط فعلی ترجیح می دهد به چیزهایی غیر از تمدید قرارداد فکر کند.

 

 

1500106

 

 

انتشار تصویری از جوزپ بارتومئو(رئیس بارسا) و تراشتگن در حاشیه تمرین روز گذشته بارسا خبر خوشحال کننده ای برای هواداران این باشگاه بود. همه می دانند که تمدید با مسی و تراشتگن، مهمترین مسئولیت بارتومئو پیش از واگذاری ریاست باشگاه در ژوئن 2021 است.

رئیس قصد دارد گفت و گو ها برای تمدید با تراشتگن را پس از پایان فصل ادامه دهد. از ماه سپتامبر و پیش از شروع فصل 21-202، مذاکرات وارد فاز جدی تری خواهد شد اما باشگاه که حالا پس از شیوع کرونا با مشکل کمبود بودجه مواجه شده، قصد دارد گزینه های جدیدی را به تراشتگن معرفی کند؛ به این ترتیب که مبلغ ثابت دستمزد، افزایش قابل توجهی پیدا نخواهد کرد ولی بندهای متعددی گنجانده خواهد شد که می توانند رقم نهایی دستمزد را به سطح توقعات گلر آلمانی نزدیک کند.

پس از تمدید نویر با بایرن، تراشتگن از فهرست خرید این باشگاه کنار رفت اما هستند باشگاه هایی از لیگ برتر و نیز یوونتوس و پی اس جی که نیم نگاهی به تراشتگن دارند. قطعا تمدید با تراشگتن برای بارسا اهمیتی استراتژیکی دارد. ماموریتی دشوار برای بارتومئو که باید دید از آن سربلند خارج خواهد شد یا خیر. 

 

 

1469763

دیدگاه‌ها