کد خبر : 1686964 | 11 خرداد 1399 ساعت 15:15 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

چیچاریتو:

مویس منچسترِ فرگوسن را به ویرانه تبدیل کرد

ستاره مکزیکی سابق منچستریونایتد انتحاب دیوید مویس به جای سر الکس فرگوسن را اشتباهی تاریخی عنوان کرد.

مویس منچسترِ فرگوسن را به ویرانه تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، سر الکس فرگوسن سال 2013 منچستریونایتد را پس از 28 سال ترک کرد و پس از آن، این باشگاه دیگر رنگ قهرمانی لیگ برتر را به خود ندیده است. دیوید مویس که هدایت اورتون را برعهده داشت، جانشین فرگوسن شد ولی پس از 7 ماه حکم اخراج خود را دریافت کرد و شیاطین سرخ، فصل را با رایان گیگز به پایان رساندند.

 

 

1252454

 

 

چیچاریتو که زمان فرگوسن بازی های بسیار خوبی برای یونایتد به نمایش گذاشته بود، در مورد انتخاب دیوید مویس گفت:« صادقانه بگویم که من هیچ مشکل شخصی با مویس نداشتم و ندارم. اصلا هم نمی خواهم بگویم مربی بادانشی نبود و حرف هایی از این دست. مشکل اصلی این بود که مویس نخواست تا ادامه دهنده راه سر الکس باشد. او ایده هایی که در یونایتد جواب داده بود را پی نگرفت و سعی کرد برنامه های خودش را پیاده کند. فرمی که سر الکس یونایتد را اداره می کرد، بهترین در نوع خودش بود و سال ها توانسته بود برای یونایتد قهرمانی به ارمغان بیاورد.»

 

 

1468136

 

 

چیچاریتو ادامه داد:« مویس یک دنده و لجباز بود و باعث افت و جدایی بسیاری از بازیکنان جوان تیم از جمله خودم، فابیو، رافائل، دنی ولبک و ..... شد. انتخاب موزیس اشتباه بزرگی بود و سران باشگاه فکر می کردند خیلی سریع می توانند جانشین مناسبی برای سر الکس پیدا کنند. او منچستر فرگوسن را به یک ویرانه تبدیل کرد و به همین دلیل تنها 7 ماه توانست دوام بیاورد. حتی مورینیو، کلوپ و گواردیولا هنوز به سطح سر الکس نرسیده اند. او بهترین مربی همه دوران هاست.»

 

دیدگاه‌ها