کد خبر : 1687131 | 12 خرداد 1399 ساعت 14:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آیتور کارانکا:

به یک دلیل شانس بازگشت مورینیو به رئال وجود دارد

آیتور کارانکا دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید، احتمال بازگشت او را غیرممکن نمی داند.

به یک دلیل شانس بازگشت مورینیو به رئال وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 هدایت رئال را برعهده داشت و در آن مقطع، دستیار او آیتور کارانکا بود. مورینیو زمانی هدایت رئال را برعهده گرفت که بارسلونا بهترین روزهای تاریخش را با پپ گواردیولا سپری می کرد. آقای خاص در نهایت به سلطه بارسا پایان داد و توانست با رئال به سه جام دست یابد. هفت سال از جدایی مورینیو از رئال می گذرد اما در این مدت یکی دو بار به صورت جدی احتمال بازگشت او مطرح شد.

 

 

1500317

 

 

آیتور کارانکا یکی از بهترین افرادی است که می تواند در مورد مورینیو صحبت کرده و به توصیف او بپردازد:« مورینیو بدون اینکه نسبت به من شناخت کافی داشته باشد، درخواست داد تا دستیار او در رئال شوم. پیش از آن هرگز او را از نزدیک ندیده بودم. مورینیو از پدراک میاتوویچ در مورد من سوال پرسیده بود و او هم از من تعریف کرد و اینطور شد که من دستیار او در رئال شدم.»

 

کارانکا ادامه داد:« مورینیوی مربی بسیار پرتوقع است و از دستیاران و بازیکنانش انتظارات زیادی دارد اما از بعد انسانی، او یک شخصیت فوق العاده خوبی دارد که از دید عموم پنهان مانده است. پس از 10 سال می توانم بگویم که ارتباط مان در سطح عالی است. او زمانی مربی رئال شد که بارسا با گواردیولا دوران پرافتخاری را سپری می کرد. در نهایت ما توانستیم به اغلب اهداف مان برسیم و بارسا را از اوج به زیر بکشیم.»

 

بازگشت مورینیو به رئال:« همین چند وقت پیش بود که مورینیو گزینه مربیگری رئال بود. رئال همیشه به دنبال بهترین مربیان است و مورینیو هم یک مربی فوق العاده است. به همین دلیل احتمال بازگشت او همیشه وجود دارد.»

 

 

996280

 

دیدگاه‌ها