کد خبر : 1687294 | 13 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات بی‌سابقه مربی NBA علیه ترامپ

سرمربی تیم بسکتبال سن‌آنتونیو اسپرز از تیمهای حاضر در لیگ NBA با انتقاد شدید از اظهارات اخیر دونالد ترامپ، از او به عنوان "احمق دیوانه" یاد کرد.

اظهارات بی‌سابقه مربی NBA علیه ترامپ

به گزارش "ورزش سه"، گرگ پوپوویچ، مربی تیم بسکتبال سن‌آنتونیو اسپرز از تیمهای حاضر در لیگ NBA آمریکا، با انتقاد بسیار شدید‌اللحن از اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور درباره تظاهرکنندگان معترض به نژادپرستی در این کشور، از ترامپ به عنوان "احمق دیوانه" یاد کرد.

 

پوپوویچ در صحبتهایش درباره ترامپ گفت:" ترامپ فقط تفرقه‌انداز نیست. او ویرانگر است. هر کس با او سر و کار داشته باشد می‌میرد. او به خاطر اهدافش حاضر است هر کسی را زنده زنده ببلعد".

 

1500504

 

سرمربی سن‌آنتونیو در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" من از اینکه رهبری دارم که نمی‌تواند بگوید جان سیاه‌پوستها هم مهم است، بیزارم. برای همین است که او در زیرزمین کاخ سفید پنهان شده. ترامپ بزدل است. او خودش مساله درست می‌کند و مثل بچه‌های دبستانی فرار می‌کند و قایم می‌شود. بهترین راه‌حل به نظر من بی‌توجهی به او است. ترامپ هیچ کاری برای بهتر کردن شرایط نمی‌تواند بکند چون یک احمق دیوانه است".

 

اعتراض‌های بعضا شدیداللحن به ترامپ و از جمله این صحبتهای بی‌سابقه پوپوویچ به خصوص بعد از توییت رئیس‌جمهور آمریکا درباره غارت اموال عمومی و خصوصی مطرح شده است. ترامپ بعد از اعتراض‌های گسترده به مرگ جرج فلوید توسط پلیس در یک توییت نوشت:" این اراذل و اوباش در حال اهانت به یاد و خاطره جرج فلوید هستند و من نمی‌گذارم چنین اتفاقی بیفتد. وقتی غارت شروع شود، تیراندازی هم شروع می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها