کد خبر : 1687351 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:15 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال مثل فرانسه؛ کهکشانی ها زیر شلاق دوپونت

رئال مادرید دو هفته دیگر اولین بازی خود در شروع مجدد لالیگا را برابر ایبار پیش رو دارد در حالی که برای قهرمانی باید در مجموع 11 بازی فینال گونه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

رئال مثل فرانسه؛ کهکشانی ها زیر شلاق دوپونت

به گزارش "ورزش سه"، اواخر اسفند ماه بود که تمرینات تیم های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید به دلیل ابتلای تری تامپکینز بسکتبالیست این باشگاه به کرونا تعطیل شد. خیلی زود تمرینات دیگر تیم ها نیز به تعویق افتاد تا اینکه پس از 9 هفته، تیم ها مجوز بازگشت به تمرین را به دست آوردند.

در طول دوران قرنطینه، بازیکنان رئال طبق دستورالعمل مربیان در خانه تمرینات اختصاصی را انجام می دادند و در 17 روز گذشته زیر نظر گریگوری دوپونت مربی بدنساز فرانسوی کارهایی متفاوت را انجام داده اند. رئال 11 بازی سخت را در طول یک ماه باید انجام دهد و به نوعی یک جام جهانی را پیش رو دارد، با این تفاوت که باید بازی های بیشتری انجام دهد.

 

 

Foot : le Nordiste Grégory Dupont rejoint le Real Madrid

 

 

دوپونت مربی بدنساز تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 بود که از تابستان گذشته و با توصیه زیدان، جذب رئال مادرید شد. تیم ملی فرانسه زیر نظر دوپونت به قدری از لحاظ بدنی آماده بود که توانست در هر بازی متوسط 12 شوت به دروازه را به ثبت برساند و از لحاظ بدنی طبق گواه کارشناسان، یک سر و گردن بالاتر از رقبا نشان داد. یکی از دلایل مهم قهرمانی خروس ها نیز همین قضیه بود.

 

 

1500555

 

 

دوپونت حالا در رئال ماموریتی مشابه دارد. او باید بازیکنانی قبراق و آماده را روانه چالش بزرگ پیش رو کند. پس از 17 روز تمرین که در ابتدا به صورت انفرادی و سپس در دو دسته 10 نفره بود، بازیکنان رئال دو روز به استراحت پرداختند و از روز گذشته برای اولین بار تمام بازیکنان در دسترس کادر فنی قرار گرفتند و تمرین گروهی به شکل سابق برگزار شد.

 

 

1500554

 

 

دوپونت حالا 13 روز فرصت دارد تا رئال را در بهترین شرایط مهیای بازی برابر ایبار کند. در طول 17 روز، او توانست فرم بدنی بازیکنان را به شرایط ایده آلی برساند ولی از روز گذشته این فرصت را پیدا کرد تا تمامی بازیکنان را همزمان در اختیار داشته باشد و وضعیت بدنی شان را تحت نظر  بگیرد.

بسیاری معتقدند در رقابت برای قهرمانی لالیگا، تیم که استقامت بدنی بیشتری داشته باشد و کمترین مصدوم را بدهد، موفق خواهد شد. ریسک مصدومیت ستاره های بزرگ، همه ی تیم ها را در این شرایط تهدید می کند. هر سه روز بازی قطعا مربیان را وادار به استفاده از سیستم چرخشی خواهد کرد و باید دید دوپونت از رئال چه تیمی برای این ماموریت دشوار می سازد.

 

 

1500552

دیدگاه‌ها