کد خبر : 1687363 | 13 خرداد 1399 ساعت 17:52 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب ستاره یونایتد؛ بهترین تیم انگلیس هستیم!

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی یونایتد مدعی شد قصد دارد در آینده باز هم پیشرفت کند.

ادعای جالب ستاره یونایتد؛ بهترین تیم انگلیس هستیم!



به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره برونو فرناندز در فصل زمستان از اسپورتینگ لیسبون راهی یونایتد شد و به قدری در هفته های ابتدایی خوب کار کرده که خیلی زود تبدیل به بازیکن محبوبی در بین هواداران این تیم شد. برونو فرناندز معتقد است یونایتد بهترین تیم انگلیس است و در سال های بعد این نظریه ثابت خواهد شد. از زمان انتقال برونو فرناندز، هنوز تیم اوله گونار سولسشر طعم شکست را نچشیده و در 8 دیدار از 11 بازی آخر پییروز شده است.

 

1500562

 

برونو فرناندز گفت: "نگاه من هنگام انتقال به منچستریونایتد این بود که قرار است  در یکی از بهترین باشگاههای جهان و از نظر خودم بهترین باشگاه انگلیس به میدان بروم. این ایده در سال های بعد بهتر از شرایط فعلی ثابت خواهد شد. البته برای من در حال حاضر شرایط به بهترین شکل نیست و در دشوارترین موقعیت قرار دارم.

 

زیرا بازیکنان تیم های مقابل حالا در حال شناخت سبک بازی شما، حرکات، ضربات و پاس های شما هستند و همین شرایط را برای من دشوار ساخته است. بنابراین حالا من باید بیشتر پیشرفت کنم و تلاش خود را افزایش دهم کار کنم تا بتوانم شرایط تیم های مقابل را بهتر متوجه شوم، زیرا آنها یز سبک بازی من را بهتر درک خواهند کرد، اما من باید آمادگی لازم را برای فهم بهتر مشکلات موجود داشته باشم."

دیدگاه‌ها