کد خبر : 1687429 | 13 خرداد 1399 ساعت 22:25 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

توافق جدید تیم های ایران – عمان

اگر چه دیدار دوستانه تیم های ملی ایران – عمان خرداد ماه به دلیل ویروس کرونا برگزار نشد اما توافق فدراسیون فوتبال این دو کشور برای برگزای بازی دوستانه به قوت خود باقی است.

توافق جدید تیم های ایران – عمان 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایران بر اساس داده های فیفا متوجه شده که بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در ماه های مهر و آبان دنبال خواهد شد، به همین خاطر با فدراسیون فوتبال عمان توافق کرده که پیش از این بازی ها در استادیوم آزادی تهران با تیم برانکو دیدار کند. این پیشنهاد مورد موافقت فدراسیون فوتبال عمان قرار گرفته و بازی دوستانه دو تیم پیش از آغاز دوباره بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در تهران برگزار خواهد شد. 

 

دو تیم در مسیر برگزاری این بازی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند. قرار است این بازی بدون حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار شود. هم چنین تیم عمان برای برگزاری این بازی دوستانه با پرواز اختصاصی وارد تهران خواهد شد. 

 

تمرینات تیم ملی ایران و عمان ماه هاست به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است. قرار است در پایان مرداد ماه و با پایان بازی های لیگ برتر اسکوچیچ تمرینات تیم ملی را استارت بزند. او امیدوار است بعد از برگزاری تمرینات با بازی دوستانه ای که با عمان برگزار می کند به شناخت خوبی از تیم ملی برسد تا برای بازی های رسمی آماده شود.

دیدگاه‌ها