کد خبر : 1687468 | 14 خرداد 1399 ساعت 11:25 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوس بلانکوس رقیب جدی یونایتد در راه جذب سانچو؛

کهکشانی جدید رئال از دورتموند می آید؟(عکس)

آاس در شماره امروز خود مدعی شد که رئال مادرید به جذب جیدون سانچو علاقه‌مند است.

کهکشانی جدید رئال از دورتموند می آید؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می کرد که ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو تا به اینجا یکی از موثرترین بازیکنان فصل فوتبال اروپا باشد و بتواند نمایش‌های تا این حد درخشانی را از خود ارائه دهد.

 

اما وینگر جوان و تنها ۲۰ ساله دورتموند تا به اینجا نمایش‌های خیره کننده ای را از خود ارائه داده است. او در ۲۷ بازی زنبورها در بوندسلیگا آمار شگفت انگیز ۱۷ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رسانده و تا به اینجا موثر ترین بازیکن فصل این رقابت‌ها لقب گرفته است.

 

 

1499137

 

 

 

گفته می‌شود منچستر یونایتد مهم ترین مشتری ستاره انگلیسی دورتموند به حساب می آید اما با این حال به جز شیاطین سرخ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ نیز شرایط جذب این بازیکن جوان را دنبال می‌کنند.

 

حالاو در همین رابطه نشریه آاس صفحه اصلی امروز خود را به جیدون سانچو و علاقه رئال مادرید به این بازیکن اختصاص داده است. آاس با تیتر "نگاه ها روی سانچو" به علاقه لوس بلانکوس به جذب مهاجم ملی‌پوش انگلیسی اشاره کرده است. آاس در بخشی از گزارش روی جلد خود آورده است: " وینگر ۲۰ ساله دورتموند در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا آمار ۱۷ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رسانده است."

 

آاس در حالی از علاقه رئال مادرید به جیدون سانچو پرده برداشته که به نظر می رسد دورتموند با مبلغ کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو راضی به فروش او نخواهد شد. این در حالی است که اخیراً مارکا اعلام کرده بود که رئال مادرید به دلیل مسائل اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا احتمالاً در نقل و انتقالات پیش رو هیچ خریدی انجام نخواهد داد.

 

 

1500668

دیدگاه‌ها