کد خبر : 1687475 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

لوتار ماتئوس

توماس مولر عالی است ولی در مانشافت جایی ندارد

لوتار ماتئوس می‌گوید توماس مولر این روزها بار دیگر به ستاره‌ای در کلاس جهانی تبدیل شده ولی همچنان شانسی برای بازگشت به تیم ملی در دوران یواخیم لوو ندارد.

توماس مولر عالی است ولی در مانشافت جایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به ستایش از توماس مولر ستاره کهنه‌کار این تیم پرداخته و می‌گوید مولر حالا قوی‌تر از همیشه بازی می‌کند و جایگاهش در بایرن غیر قابل جایگزینی است ولی با اینحال یواخیم لوو همچنان اعتقادی به بازگشت او به تیم ملی ندارد و مولر نباید به بازی در جام ملتهای اروپا امیدوار باشد.

 

1500678

 

توماس مولر که خیلی‌ها از تمام شدن فوتبالش صحبت می‌کردند و به نظر می‌رسد یواخیم لوو سرمربی مانشافت هم یکی از آنها بوده در دوران پساکرونا نشان داده که همچنان یکی از بهترین فوتبالیستهای آلمانی است. مولر در چهار بازی بایرن در دوران شروع مجدد بوندس‌لیگا روی سه گل تیمش نقش مستقیم داشته. او یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده. از این گذشته مولر در نقش رهبر اصلی تیم در زمین مهمترین نقش را در پازل تاکتیکی هانسی فلیک بازی کرده و موتور محرکه و انگیزه دهنده تیمش بوده.

 

ماتئوس در گفتگو با آبند زایتونگ درباره وضعیت توماس مولر گفت:" به نظر من بحث بر سر اینکه آیا ممکن است مولر به تیم ملی برگردد یا نه دیگر نباید مطرح شود. چون یواخیم لوو بارها اعلام کرده که دیگر برنامه‌ای برای استفاده از بازیکنانی مثل توماس مولر ندارد. نمی‌دانم این منصفانه است یا نه ولی لوو دارد روی بازیکنان جوانتر قمار می‌کند و ما باید این را بپذیریم".

 

1500677

 

اسطوره فوتبال آلمان در ادامه صحبتهایش گفت:" توماس این روزها خیلی آماده است و در کلاسی جهانی بازی می‌کند. حتی می‌توانم بگویم که او هیچوقت به اندازه این روزها قوی نبوده. پستی که در بایرن به او داده شده کاملا مناسب نوع بازی‌اش است. در سیستم هانسی فلیک هیچ مهره‌ای نمی‌تواند جای مولر را پر کند".

 

 

دیدگاه‌ها