کد خبر : 1687485 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی: او چیزی درباره نیامدن به ما نگفته است

واکنش سخنگوی ذوب آهن به عدم بازگشت رادولوویچ

مدیران باشگاه ذوب آهن با وجود صحبت های سرمربی مونته نگرویی خود هنوز منتظر او است.

واکنش سخنگوی ذوب آهن به عدم بازگشت رادولوویچ

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن با وجود گذشت حدود 10 روز از شروع تمرینات این تیم اما هنوز به ایران برنگشته وبازگشتش نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. رادولوویچ روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که شرایط برگشتنش مهیا نیست و نمی خواهد این اتفاق بیفتد.


با وجود این اظهارنظر صریح رادولوویچ اما مسئولان ذوب آهن همچنان منتظر بازگشت این مربی هستند. جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره صحبت های رادولوویچ درباره عدم بازگشت گفته است: «ما پیگیر هستیم. چند روز قبل هم مدیرعامل باشگاه یک ایمیل به رادولوویچ فرستاد و از او خواست که سریعا به ایران برگردد، حتی به صورت زمینی. مشکلی از نظر ما نیست و او هم گفته است که می‌آید. در نهایت تا آخر هفته وضعیت او مشخص می‌شود. اگر واقعا پروازها انجام شد و نیامد باید تصمیم دیگری بگیریم. ولی تا الان که من با شما صحبت می‌کنم هیچ بحثی درباره نیامدنش مطرح نشده است.»


وی افزود: «ما باید بدانیم که تکلیف‌مان چیست. تمرینات ما هم شروع شده و دستیاران تمرینات را پیگیری می‌کنند و هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم تا آخر هفته هم وضعیت او مشخص شود و به تمرینات بیاید.»


به نظر می رسد کادرفنی ذوب آهن طی روزهای آینده دستخوش اخبار زیادی باشد. باید دید تصمیم مدیران باشگاه اصفهانی در این خصوص چیست .

دیدگاه‌ها