کد خبر : 1687487 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:43 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو ستاره صرب خود را ارزان نمی‌فروشد

مدیر ورزشی لاتزیو می‌گوید این باشگاه پیشنهادها برای خرید ستاره‌اش سرگئی میلینکوویچ ساویچ را بررسی خواهد کرد ولی او را به قیمتی کمتر از ارزش واقعی‌اش نخواهد فروخت.

لاتزیو ستاره صرب خود را ارزان نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخباری از تمایل چندین باشگاه بزرگ اروپایی به جذب سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو مطرح شده مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید با شروع فصل نقل و انتقالات، این باشگاه همه پیشنهادها را به دقت بررسی خواهد کرد ولی حاضر نیست او را به قیمتی کمتر از ارزش واقعی‌اش بفروشد. قیمت مد نظر لاتزیو برای ساویچ، 56 میلیون یورو اعلام شده است.

 

1500686

 

ساویچ در فصل جاری با پیراهن لاتزیو درخشان ظاهر شده و از جمله باشگاه‌های علاقه‌مند به او می‌توان به تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی اشاره کرد. این ستاره صرب تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد و این تیم معتقد است ارزش فعلی او 56 میلیون یورو است.

 

تاره، مدیر ورزشی لاتزیو در این باره گفت:" ما در حال حاضر هیچ اجباری به فروش میلینکوویچ ساویچ نداریم. من معتقدم بازار نقل و انتقالات شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود چون اپیدمی کرونا اتفاق خاصی است که نمی‌توان از تاثیرات آن فرار کرد".

 

مدیر ورزشی لاتزیو در ادامه گفت:" با اینحال من معتقدم قیمت بازیکنان درجه‌یک افت نخواهد کرد. ولی در مورد بازیکنان درجه دو و درجه سه شاهد افت قیمت خواهیم بود. در باره میلینکوویچ ساویچ باید بگویم که رابطه او با این شهر و با باشگاه لاتزیو هرگز از بین نخواهد رفت. ما در طول سالها رابطه مستحکم و صمیمی‌ای بوجود آورده‌ایم".

 

 

 

دیدگاه‌ها