کد خبر : 1687525 | 14 خرداد 1399 ساعت 14:51 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ریاض محرز:

این گونه به ترکیب اصلی منچسترسیتی رسیدم

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی می گوید که حالا با حضور در ترکیب اصلی این تیم اعتماد به نفس او افزایش یافته است.

این گونه به ترکیب اصلی منچسترسیتی رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملاً موفق در لسترسیتی، نهایتاً در تابستان سال ۲۰۱۸ از این تیم جدا شد و با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست تا بتواند درخشش خود را در یک تیم لیگ برتری دیگر ادامه دهد.

 

بعد از انتقال ریاض محرز به منچسترسیتی انتظارات زیادی از این بازیکن وجود داشت اما شروع او در این تیم ناامید کننده بود چرا که بسیاری از بازی‌های فصل گذشته را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال او در اواخر فصل گذشته بیشتر توسط پپ گواردیولا به کار گرفته شد و در این فصل نیز به یکی از مهره های اصلی سیتیزن ها تبدیل شده است.

 

 

1450313

 

 

محرز حالا در مصاحبه پیرامون این موضوع می گوید: " من به همان سرعتی که همه فکرش را می‌کردند نتوانستم تغییرات را ایجاد کنم. ما ۲۰ بازیکن آماده داشتیم. من روی نیمکت بودم و سایر بازیکنان نیز عملکرد درخشانی را از خود ارائه می‌دادند بنابراین حضور در ترکیب اصلی بسیار دشوار بود.

 

هرچه به پایان فصل گذشته نزدیک شدیم من بیشتر بازی کردم و عملکرد بهتری ارائه دادم؛ موضوعی که باعث شد فصل جاری را متفاوت‌تر شروع کنم. حالا بیشتر بازی می‌کنم اعتماد به نفس من نیز افزایش یافته است."

دیدگاه‌ها