کد خبر : 1687552 | 14 خرداد 1399 ساعت 16:26 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 9 سال و نیم

رسمی؛ جدایی دستیار محبوب سیمئونه از اتلتیکو

جرمان ال مونو بورگوس دستیار قدیمی و دوست صمیمی دیه گو سیمئونه در پایان فصل از اتلتیکو جدا خواهد شد.

رسمی؛ جدایی دستیار محبوب سیمئونه از اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امروز با انتشار یک ویدیوی احساسی در وبسایت خود رسما اعلام کرد که ال مونو بورگوس در پایان فصل به همکاری خود با این باشگاه پایان خواهد داد. بورگوس در دوران فوتبالش نیز مدتی درواره بان اول اتلتیکو مادرید بود و این دومین بار خواهد بود که از اتلتیکو جدا می شود.

 

 

1500736

 

 

دلیل جدایی این است که بورگوس قصد دارد وارد دنیای سرمربیگری شود و هدایت یک تیم را به تنهایی برعهده خواهد گرفت. تیمی که نامش فاش نشده ولی گفته می شود یونیون سانتافه آرژانتین خواهد بود. همچنین شایعاتی بود مبنی بر اینکه او جانشین مارسلو گایاردو در ریورپلاته خواهد شد که سپس تکذیب شدند.

 

 

1500738

 

 

بورگوس زمانی که دیه گو سیمئونه در راسینگ کلاب مربی بود، دستیاری او را برعهده داشت و دسامبر 2011 نیز همراه او به اتلتیکو پیوست. در ابتدا کمتر کسی به این زوج ایمان داشت ولی سیمئونه و بورگوس توانستند یکی از پرافتخارترین دوران حیات اتلتیکو را رقم بزنند.

باشگاه سفید و سرخپوش اتلتیکو با هدایت این دو مربی توانست یک لالیگا، دو لیگ اروپا، دو سوپرکاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند و دو بار نیز در سال های 2014 و 2016 به فینال لیگ قهرمانان راه یافت که هر دو بار مغلوب رئال مادرید شد.

 

 

دیدگاه‌ها