کد خبر : 1687672 | 15 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش مجدد دستمزد

بازیکنان بارسلونا با درخواست دومین کاهش دستمزدشان مخالفت کرده و گفته‌اند به درخواست بارتومئو رئیس باشگاه پاسخ منفی خواهند داد.

مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش مجدد دستمزد

به گزارش "ورزش سه"، رادیو RAC1 اسپانیا اعلام کرد بازیکنان بارسلونا با درخواست باشگاه برای دومین مرحله کاهش دستمزدهایشان مخالفت کرده‌اند و این مخالفت را به اطلاع رئیس باشگاه رسانده‌اند.

 

رادیو RAC1 اعلام کرد از منابع خود در درون باشگاه مطلع شده بعد از آنکه یوسپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا از بازیکنانش خواست برای دومین بار با کاهش دستمزدهایشان موافقت کنند، این درخواست با مخالفت بازیکنان مواجه شده.

 

1500880

 

این در حالی است که حدود سه ماه پیش بازیکنان بارسا موافقت کردند که از دستمزد سالانه هر کدام از آنها 17درصد کاهش یابد تا باشگاه در بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا وضعیت مالی بهتری پیدا کند. این تصمیم بازیکنان بارسا 40 میلیون یورو به حساب باشگاه واریز کرد.

 

با اینحال، پیچیدگی وضعیت مالی باشگاه همچنان ادامه دارد و بارتومئو روز 23 مه با حضور در جلسه تمرین تیم در مجموعه خوان گمپر به صورت رو در رو درخواست کاهش مجدد دستمزد را به بازیکنان بلوگرانا اطلاع داد.

 

رادیو RAC1 می‌گوید بارسلونا به بازیکنانش اعلام کرده بود که این بار به دنبال مقدار کمتری کاهش در دستمزد آنها است و اگر بتواند در مجموع 10 میلیون یورو صرفه‌جویی کند راضی است. درخواستی که بر اساس این گزارش، با مخالفت ستاره‌های نوکمپ مواجه شده است.

 

 

دیدگاه‌ها