کد خبر : 1687770 | 16 خرداد 1399 ساعت 00:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ماریتیمو با نیمکت‌نشینی عابدزاده

ماریتیمو در غیاب دروازه‌بان ایرانی خود مقابل ویتوریا ستوبال به تساوی رسید.

توقف ماریتیمو با نیمکت‌نشینی عابدزاده

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر پرتغال پس از سه ماه تعطیلی بخاطر کرونا، مجددا از سر گرفته شده و دیدارهای هفته بیست و پنجم این کشور در حال پیگیری است که لژیونرهای ایرانی هم به همراه تیم‌های خود در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

 

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که برخلاف ۱۰ مسابقه گذشته‌اش امیر عابدزاده را در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه خانگی دوس باریروس مقابل ویتوریا ستوبال رده دوازدهمی قرار گرفت.

 

ماریتیمو در نیمه اول با تک گل رودریگو پینهو به برتری رسید و در دقایق ۶۱ و ۷۲ نیز توسط مائدا و رنه سانتوس دروازه ویتوریا ستوبال را باز کرد، اما هر دو گل بخاطر بازبینی ویدئویی(VAR) مردود اعلام شد.

 

در حالی که یاران عابدزاده پس از سه شکست متوالی در آستانه برتری خانگی قرار داشتند، ویتوریا ستوبال در دقیقه ۸۲ توسط هلدر گوئدس به گل رسید تا این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و ماریتیمو با این تساوی ۲۵ امتیازی شود و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

 

امیر عابدزاده در حالی برابر ویتوریا ستوبال نیمکت‌نشین بود که در این فصل ۱۹ بازی برای ماریتیمو انجام داده و موفق به ثبت ۶ کلین‌شیت شده است.

 

1500988

دیدگاه‌ها