کد خبر : 1687792 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:05 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خبر ممکن برای بارسا در آستانه بازگشت لالیگا

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود مدعی شد که لیونل مسی از آمادگی خوبی برخوردار است و برای بازی این تیم در برابر مایورکا مشکلی نخواهد داشت.

بهترین خبر ممکن برای بارسا در آستانه بازگشت لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر مصدومیت لیونل مسی باعث یک نگرانی بزرگ برای هواداران بارسلونا شد. شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که فوق ستاره آرژانتینی از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده و حداقل ۱۰ روز به دور از میادین خواهد بود.

 

 

1500226

 

 

بارسلونا اما بعد از منتشر شدن این خبر به طور کلی آن را تکذیب کرد و حالا در همین رابطه نشریه کاتالانی اسپورت نیز در شماره امروز خود به طور کلی شایعات مربوط به مصدومیت لیونل مسی را تکذیب کرده و اذعان داشته که این بازیکن در آمادگی کامل به سر می برد.

 

اسپورت با تیتر " مسی در بهترین فرم" به آمادگی کامل فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اشاره کرده است. درگزارش روی جلد اسپورت در این باره آمده است: " این ستاره آرژانتینی برای ازسرگیری رقابت‌های لالیگا و دیدار بارسا مقابل مایورکا که روز شنبه و در تاریخ ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد، کاملاً آماده به نظر می رسد. مسی روز چهارشنبه تمرینات اختصاصی خود را پشت سر گذاشت و به نظر می رسد که امروز هم در قسمتی از تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد."

 

 

1501024

دیدگاه‌ها