کد خبر : 1687799 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:35 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

همبستگی آدیداس با تظاهرات ضدنژادپرستی آمریکا

کمپانی آدیداس ضمن ابراز همبستگی با تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا، فروشگاه‌های خود در این کشور را به دلیل همین تظاهرات تعطیل کرد.

همبستگی آدیداس با تظاهرات ضدنژادپرستی آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، کمپانی آدیداس در میانه شدت گرفتن تظاهرات ضد نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا که بعد از مرگ جرج فلوید به دست پلیس این کشور آغاز شده، دست به اقدامی زد که در میان برندهای بزرگ کمتر دیده شده. آدیداس از طریق حساب رسمی خود در اینستاگرام که نزدیک به 26 میلیون دنبال‌کننده دارد پیامی با مضمون همبستگی با اعتراض‌ها منتشر کرد.

 

1501030

 

آدیداس البته همزمان با انتشار این پیام همبستگی از ترس غارت فروشگاه‌هایش در جریان این تظاهرات که در روزهای اخیر سابقه داشته اعلام کرد فروشگاه‌هایش را در آمریکا را موقتا تعطیل خواهد کرد.

 

در پیام آدیداس در اینستاگرام آمده:" ما با همدیگر به جلو حرکت می‌کنیم". در این پست آدیداس روی کلمه نژادپرستی هم خط کشیده شده.

 

1501029

 

برخی از دنبال‌کننده‌های آدیداس از این اقدام کمپانی حمایت کرده و آن را اقدامی درست و شجاعانه دانستند. ولی برخی دیگر اشاره کردند که در پست آیداس نه به نام فلوید اشاره شده و از بی‌رحمی پلیس حرفی به میان آمده. این دسته از کاربران، آدیداس را به ملاحظه‌کاری و تلاش برای درگیر نشدن با واقعیت‌های سخت اجتماعی متهم کرده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها