کد خبر : 1687801 | 16 خرداد 1399 ساعت 10:57 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی‌ها دستگیرم کردند

رنه هیگوئیتا دروازه‌بان سابق کلمبیا که همیشه چهره‌ای بسیار جنجالی بوده برای اولین بار درباره رابطه‌اش با پابلو اسکوبار قاچاقچی بزرگ مواد مخدر و تجربه‌اش از زندان صحبت کرد.

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی‌ها دستگیرم کردند

به گزارش "ورزش سه"،  رنه هیگوئیتا برای یک نسل از فوتبالدوستان نماد گلری خاص با حرکات عجیب و غریب و البته زندگی جنجالی و پر حرف و حدیث است. سنگربان سابق کلمبیا که با حرکات خاصش درون دروازه تیم ملی این کشور یک نسل از هواداران فوتبال دنیا را شیفته خود کرده بود.

 

هیگوئیتا در بیرون از زمین فوتبال هم زندگی پر جنجالی داشته. در سال 1991 رسانه‌های کلمبیایی او را به رابطه داشتن با پابلو اسکوبار، قاچاقچی بزرگ مواد مخدر متهم کردند. هیگوئیتا دو سال بعد یعنی در سال 1993 هم بازداشت شده و به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی به زندان افتاد. او حالا بعد از گذشت سالها درباره این دو اتفاق جنجالی زندگی‌اش صحبت کرده. اتفاق‌هایی که باعث شد او نتواند در جام جهانی 1994 آمریکا با پیراهن کشورش شرکت کند.

 

1501034

 

رابطه با پابلو اسکوبار

من دوست پابلو اسکوبار نبودم. من یک بار در کلیسا با او ملاقات کردم و دشمنانم طوری وانمود کردند که من با او رفاقت دارم. وقتی من را دستگیر کردند بازجو می‌گفت تو هیچکس نیستی و کاری از دستت برنمی‌آید. با همین اتهام 5 تا 7 سال می‌اندازیمت پشت میله‌ها. یعنی ماجرا دشمنی با من بود.

 

1501033

 

من را به مشارکت در آدم‌ربایی دختر یک تاجر معروف به اسم لوئیس کارلوس مولینا متهم کرده بودند. یادم هست دادستان گفت پابلو اسکوبار را به من بده و راحت از اینجا برو بیرون. بدون کوچکترین جرم و پرونده‌ای. وقتی مخالفت کردم دستبند به دستم زدند و با دو هلیکوپتر من را به بوگوتا منتقل کردند. یکی که من را حمل می‌کرد و یکی هم به عنوان اسکورت. برای بزرگترین قاچاقچی‌ها هم چنین کاری نمی‌کنند ولی آنها برای رنه هیگوئیتا چنین برنامه‌ای اجرا کردند.

 

در این کشور ما هم قاچاقچی داریم هم شبه‌نظامی. این افراد هم مثل بقیه به ما فوتبالیست‌ها علاقه دارند و گاهی که ما را می‌بینند می‌خواهند عکس بگیرند. باید شرایط کشورمان را درک کنیم و از اتهام‌زنی‌های بی پایه و اساس به هر کسی که مشهور است خودداری کنیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها