کد خبر : 1687803 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:02 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوبلاک: تیبو کورتوا تنها رقیب من نیست

یان اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید می‌گوید که دیدار برابر لیورپول بهترین بازی اش برای این تیم نبوده است

اوبلاک: تیبو کورتوا تنها رقیب من نیست

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک طی فصول اخیر خودش را در قامت یکی از بهترین دروازه بانان دنیا نشان داده است. او همواره عملکرد کم نوسانی در ترکیب تیم دیگو سیمئونه ارائه داده و همواره بازیکنی بدون جانشین در روخی بلانکو تلقی شده است.

 

پیش تعلیق رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، اتلتیکو مادرید موفق شد در یک بازی دراماتیک و جذاب مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. در آن بازی یان اوبلاک عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد و مهمترین دلیل صعود روخی بلانکو در آنفیلد بود.

 

 

1485085

 

 

دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکو حالا درباره آن دیدار می گوید: " مقابل لیورپول عملکرد خوبی ارائه دادم اما نمی‌گویم که آن بازی یکی از بهترین عملکردهایم برای اتلتیکو بوده است. با این حال اما شاید یکی از مهم ترین های آنها باشد."

 

اوبلاک درباره جایزه زامورا و شانس خود برای کسب این جایزه نیز گفت: " تنها رقیب من تیبو کورتوا نیست بلکه دو یا سه دروازه‌بان دیگر نیز وجود دارند عملکرد فوق العاده را از خود ارائه داده‌اند. با این حال من به جایزه زامورا اهمیت نمی دهم و فقط می‌خواهم به جام لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنم."

دیدگاه‌ها