کد خبر : 1687810 | 16 خرداد 1399 ساعت 11:45 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت ماریو بالوتلی در تمرینات برشا(عکس)

ماریو بالوتلی ستاره پرحاشیه برشا اعلام کرد که به دلیل مریضی در تمرینات شرکت نکرده است.

دلیل غیبت ماریو بالوتلی در تمرینات برشا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، می توان از ماریو بالوتلی به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال طی سال های اخیر یاد کرد. اگرچه به گفته بسیاری این بازیکن از استعداد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما حواشی هیچ گاه به او اجازه نداد تا بتواند قابلیت‌های واقعی خود را به نمایش بگذارد.

 

ستاره ایتالیایی اما در یک هفته گذشته نیز حاشیه ساز بوده است. تا جایی که حتی رئیس باشگاه برشا یعنی ماسیمو سلینو، از امضای قرارداد با این بازیکن به عنوان یک کار اشتباه یاد کرد و حتی بعد از آن نیز شایعاتی درباره احتمال جدایی بالوتلی از این تیم به گوش رسید.

 

حاشیه جدید بالوتلی اما به خاطر این موضوع بود که گفته شد او طی یک هفته اخیر در تمرینات برشا غایب بوده است. اگرچه ستاره ایتالیایی این موضوع را تکذیب کرد اما روز گذشته مشخص شد که او در هر دو تمرین صبح و بعد از ظهر تیم ایتالیایی غایب بوده است.

 

بالوتلی اما بعد از غیبت در تمرینات برشا به این موضوع در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و با قرار دادن یک استوری نوشت: " هنوز هم مریض"
این بازیکن ایتالیایی به نوعی با قرار دادن این استوری از مریضی به عنوان دلیلی برای غیبتش در تمرینات یاد کرد. همچنین منابع ایتالیایی مدعی شدند که بالوتلی از مشکل گوارشی رنج می‌برد. با این حال اما هیچ منبع رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

 

 

1501047

دیدگاه‌ها