کد خبر : 1687861 | 16 خرداد 1399 ساعت 15:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: ریت مصدومیت بالاتر از نرم است؛

بدن بازیکنان جواب نمی دهد؛ نساجی 6 مصدوم دارد

پزشک باشگاه نساجی مازندران می گوید با شروع لیگ برتر شاهد مصدومیت هایی شدید بازیکنان خواهیم بود.

بدن بازیکنان جواب نمی دهد؛ نساجی 6 مصدوم دارد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی اکبری پزشک تیم نساجی با بیان اینکه طبق پروتکل بهداشتی، عملیات تب‌سنجی و پالس‌اکسیمتری را با همکاری ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌دهیم، اظهار کرد: قطعاً با شروع لیگ باید شاهد مصدومیت‌های شدید بازیکنان باشیم.


وی با اشاره به اینکه درحال حاضر مصدومیت‌های تیم ما مشخص شده، افزود: در یکسری تمرینات اولیه‌ای که انجام دادیم چند بازیکن شاخص‌مان مثل محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، مهدی رحیمی، محمدجواد جلالی و امیرمحمد شیرخانی دچار مصدومیت شدند.


پزشک تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه رِیت مصدومیت بسیار بالاتر از نُرم است و این وضع را ما از قبل پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی کرده بودیم، اضافه کرد: به‌دلیل اینکه بازیکنان حدود ۱۴ ماه در حالت آمادگی قرار دارند، حالت فرسودگی پیدا کرده‌اند. بین مسابقات فاصله افتاده و بازیکنان مجدداً به تمرینات آمادگی می‌پردازند. بدن بازیکن کشش و استقامت لازم را ندارد و به همین علت مصدومیت‌ها یکی پس از دیگری رخ می‌دهد. شما شک نکنید در وضعیت مسابقه آسیب‌های زیادی را باید شاهد باشیم که به‌نظرم این مسئله هم باعث خسران شخصی به بازیکن و به‌نوعی نیز به فوتبال مملکت‌مان است. تهدیدات کرونا کماکان باقی و نگران‌کننده است و طبق آمارها این روزها روند ابتلا، به بیشترین سقف خود رسیده است.


وی با اشاره به اینکه انجام تمرینات نیز طبق پروتکل بسیار سخت شده و نمی‌تواند اثربخش باشد، عنوان کرد: در این شرایط کنترل کادر فنی بر روی تمرینات به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و کادر فنی باید در گروه‌های مجزا به تمرین بازیکنان بپردازند.


پزشک تیم نساجی مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های زیادی در چک‌لیست پروتکل وجود دارد و به‌عنوان مثال ماساژ را حذف کرده‌اند، گفت: بندهای مهم پروتکل را دسته‌بندی کرده‌ایم و اگر واقع‌بینانه ارزیابی کنیم، خیلی سخت است بخواهیم به‌طور صددرصد همه موارد را اجرا کنیم.

دیدگاه‌ها