کد خبر : 1687892 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:01 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرکری با کمال و کمند بر سر جام (گزارش تصویری)

در قرنطینه با جانشین آقا یحیی در پرسپولیس !

او بازیکنی است که همه هم تیمی‌ها دوستش دارند. یک بچه سربزیر و آرام و خوش نقش؛ شاید اخلاقی خیلی شبیه به خود یحیی گل محمدی.

در قرنطینه با جانشین آقا یحیی در پرسپولیس !

 

به گزارش "ورزش سه"، کشتی عکاس "ورزش سه"  اینبار در الهیه لنگر انداخت تا در قرق دوستان اهوازی مهدی شیری زندگی ورزشی مدافع راست سرخپوشان را در دوران قرنطینه به تصویر بکشد. بازیکنی که هنوزنگران آینده مسابقات است و فکر می‌کند برای همه سخت است که چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس را ببینند: کری اصلی بین بچه های تیم است. مثلا کمال کامیابی نیا می‌گوید کمند دخترش از اکثر بازیکنان فعلی پرسپولیس بیشتر مدال قهرمانی و جام دارد. دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند تا جلوی کمال کم نیاورده باشیم!

 

1501164

 


وقتی به خانه مهدی شیری رسیدیم او در حال تمرین در فضای سبز کوچک حیاط بود. وقتی تمرینات آماده سازی و قدرتی‌اش تمام شد با حسرت به توپ گوشه حیاط چشم انداخت و گفت واقعا دلم برای فوتبال لک زده. مدافع راست پرسپولیس در ادامه چند حرکت تکنیکی به نمایش گذاشت اگرچه او مثل فوتبالیستهای شاخص اروپایی آنقدر پول در نیاورده که منزلش جیم شخصی داشته باشد. شیری می‌گوید: پشت بام خانه ما مساحت مناسبی برای تمرین ندارد و ناچار بودم برای تمرین به جاهای دیگری بروم.

 

1501168

 

1501167

 


شیری که تازه قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده ، کنسول بازی را آتش می‌کند و می‌گوید: اولین حضورم با پیراهن پرسپولیس فوق العاده بود. با پدیده بازی داشتیم و پاس گل هم دادم تا شروع خوبی داشته باشم.اگر به خودم باشد دوست دارم مدام پاس گل بدهم اما خیلی هم راحت نیست.

 

1501166

 


شیری که  قبلتر مدتی هم با استقلال تمرین کرده در این باره می گوید: من استقلالی نیستم. در آن مقطع و در سال 90 یک مدت کوتاه کنار دوستان در استقلال تمرین کردم و آن هم برای حفظ آمادگی‌ام بود و اصلا صحبتی با آقای قلعه نویی برای استقلال با من نشد. الان هم خوشحالم که به آرزویم رسیدم و پرسپولیسی شدم.


او با دست کمد دیواری و قفسه هایش را نشان می‌دهد و می‌گوید: جام های زیادی می‌خواهیم و تا این طبقه را پر از جام و مدال نکنم از پرسپولیس نمی‌روم. ان‌شاالله دوباره فینال آسیا و اینبار قهرمانی.دوست دارم همین جا از فوتبال خداحافظی کنم.

 

1501163

 


پسر خوب قرمزها  که روزهای خوبی را در نفت تهران و سپس پیکان پشت سر گذاشته، جانشین مدافعانی چون صادق محرمی و رامین رضاییان در این تیم شده تا همواره با این دو ستاره سابق تیم مقایسه شود: سبک بازی من مشخص است. برانکو نیز بر پایه همین سبک بازی و شرایط تدافعی مرا انتخاب کرد. تلاش می‌کنم بیشترین تاثیر را برای تیم داشته باشم. خوشبختانه هم برانکو و بعد از آن کالدرون و آقا یحیی از عملکردم راضی  بودند و هستند.

 

1501171

 


از مهدی شیری درباره همنام خودش که سابقه بازی در برق شیراز و استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، می‌پرسیم که اینطور پاسخ می‌دهد: اوایل خیلی ها تشخیص نمی‌دادند.خبرنگارها زنگ می‌زدند و من هم جای آقا مهدی  جواب می‌دادم. فکر می‌کنم برای او هم همین اتفاق افتاده و او جای من مصاحبه کرده . از همین جا به آقا مهدی سلام می کنم و برایش آرزوی سلامتی دارم.

 

عکسها:امیر خیرخواه
گزارش:حمید ابراهیمی

دیدگاه‌ها