کد خبر : 1687915 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لینگارد:

پوگبا یک بازیکن کامل و یک لیدر برای یونایتد است

جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که پل پوگبا همچنان بازیکنی کامل و یک لیدر در تیم منچستریونایتد است.

پوگبا یک بازیکن کامل و یک لیدر برای یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا که در سال 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، نتوانست در این مدت انتظارات را برآورده کند و علی رغم نمایش های خوبی که در جام جهانی 2018 با فرانسه داشت، در رقابت های باشگاهی با انتقادهای زیادی روبرو شد.

او در این فصل هم بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و شایعات زیادی در مورد جدایی او از شیاطین سرخ و رفتنش به رئال مادرید یا یوونتوس به گوش می رسد.

اما لینگارد که از زمان حضور در آکادمی منچستریونایتد، در کنار پوگبا بازی می کند، معتقد است که این ستاره فرانسوی همچنان یکی از بهترین بازیکنان شیاطین سرخ است.

او به اسکای اسپورتس گفت:" من با پوگبا بزرگ شدم و وقتی او برای اولین بار به تیم آمد، می توانستید ببینید که در آن سن کم، چه توانایی های تکنیکی ای دارد.

 

1501182

 

او قهرمان جام جهانی شد و جام های زیادی با ما و یوونتوس به دست آورد. او یک بازیکن کامل است؛ یک بازیکن همه کاره. او همیشه مثبت است و خارج از زمین هم انرژی خوبی دارد. او متواضع است و یکی از بهترین بازیکنانی که می توانید ببینید.

او در رختکن هم همیشه مثبت است و وقتی کسی حوصله نداشته باشد، او باعث سرحال شدنش می شود. او این را در زمین هم نشان می دهد. گرفتن توپ از او خیلی سخت است زیرا خیلی قوی است. او مانند یک لیدر شده و این وظیفه را هم به خوبی برعهده می گیرد."

دیدگاه‌ها