کد خبر : 1687916 | 16 خرداد 1399 ساعت 20:59 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی جدید راهی اولدترافورد می شود؟

تیاگو آلمادا، ستاره جوان و آرژانتنی ممکن است فصل بعد در لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال مذاکره برای خرید تیاگو آلمادا، ستاره جوان و آینده دار آرژانتینی خواهد بود. آلمادا در این فصل در 25 بازی پنج گل زده و دو پاس گل داده است و بسیاری در آرژانتین سبک بازی و تکنیک این ستاره جوان را لیونل مسی مقایسه می کنند و به همین دلیل به او لقب "مسی جدید" داده شده است.

 

1501183

 

این بازیکن 19 ساله در لیگ برتر آرژانتین برای ولزسارسفلید نمایش درخشانی داشته و مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی نیز قرار گرفته است. بند آزادی 20 میلیون پوندی در قرارداد آلمادا وجود دارد، اما این بند در پایان تابستان امسال منقضی می شود و یونایتد قصد دارد هر چه سریع تر مقدمات خرید آلمادا را فراهم کند تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نباشند.

 

منچسترونایتد زیر نظر اوله گونار سولسشر دست به جوانگرایی زده و در ماه های اخیر بازیکنانی چون میسون گرینوود و دنیل جیمز به ترکیب اصلی این تیم راه یافته اند. همچنین شیاطین سرخ به شدت در تابستان امسال به دنبال خرید جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند هستند و اگر اهداف آنها در بازار تابستانی برآورده شود، یونایتد تبدیل به یکی از جوان ترین تیم های اروپایی خواهد شد.

 

1501184

دیدگاه‌ها