کد خبر : 1687922 | 16 خرداد 1399 ساعت 21:15 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

میرالیم پیانیچ عاشق بازی کردن برای بارسلوناست

آدیس جونوزوویچ، مدیر برنامه میرالیم پیانیچ مدعی شد این بازیکن عاشق بازی کردن برای بارسلوناست.

میرالیم پیانیچ عاشق بازی کردن برای بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا علاقه زیادی به خرید میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی و 30 ساله یوونتوس دارد و مذاکرات زیادی بین طرفین برای انجام این انتقال در تابستان امسال انجام شده است. یوونتوس خواهان جذب آرتور ملو از بارسلونا در ازای واگذاری پیانیچ است و هنوز توافق حاصل نشده، اما به نظر می رسد رویای این هافبک خلاق بازی کردن در استادیوم نوکمپ است.

 

1498133

 

آدیس جونوزوویچ به نشریه اسپورت گفت: "لازم نیست این را بگویم اما بازی کردن برای بارسا همیشه رویای پیانیچ بوده است. او حتی تماشای یک بازی بارسلونا را از دست نمی دهد، زیرا او واقعا عاشق شیوه بازی شگفت انگیز و فلسفه این باشگاه است. به نظر من پیانیچ از کیفیتی برخوردار است که بتواند با لباس هر باشگاهی در کره زمین به میدان برود.

 

من می دانم که میرالیم در زمانی که در یوونتوس بماند، رفتاری 100٪ حرفه ای بروز خواهد داد. در حال حاضر نمی توانم بگویم که آیا او تیمش تابستان را تغییر خواهد داد یا خیر و من حقیقت را می گویم. اما من مطمئن هستم تا زمانیکه پیانیچ لباس یوونتوس را بر تن داشته باشد، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا فاتح تمام عناوین شود و در کنار هم تیمی هایش به روند پیروزی ادامه دهد."

دیدگاه‌ها