کد خبر : 1687925 | 16 خرداد 1399 ساعت 21:13 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اساسنامه نجات به فیفا ارسال شد

فدراسیون فوتبال طبق مهلت مورد نظر فیفا براى دومین بار متن پیش نویس اساسنامه جدید را ارسال کرد تا مجددا مورد بررسى کارشناسان فدراسیون جهانى قرار بگیرد.

اساسنامه نجات به فیفا ارسال شد

متن پیش نویس اساسنامه جدید پس از جمع آورى نظرات اعضاى مجمع و موافقت هیات رییسه طبق توافق جهت دریافت نقطه نظرات فیفا ارسال شد و همانطور که انتظار مى رفت کمیته فدراسیون هاى عضو نظرات خودش را در این خصوص اعلام کرد تا موارد لازم در تنظیم اساسنامه جدید اعمال شود.


امروز موعد مورد نظر فیفا براى دریافت متن اصلاح شده پیش نویس بود و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران "امروز" در موعد مقرر توانست متن جدید را از طریق کمیته تدوین مقررات آماده و با همکارى امور بین الملل ارسال کند.

 


گفته مى شود رایزنى ها و مذاکرات خوبى انجام شده تا پیش نویس جدید به استانداردهاى مورد نظر فیفا نزدیک تر شود و بالاخره از مرحله نخست عبور کند.
دور شدن از خطر تعلیق یا مجازات هاى دیگر  فیفا همچنین نزدیک شدن به مراحل بعدى تصویب و خروج فدراسیون از شرای بحرانى موجود اتفاقات بسیار خوب و امیدوارکننده اى است.


همچنین برخى تغییرات امیدوار کننده در ساختار مجمع از جمله خروج نام وزیر و معاون وزیر از ترکیب اعضا که بر خلاف نظر فیفا بود و مى توانست همچنان فوتبال ایران را در این آزمون تهدید کند و تغییر برخى از قوانین ثبت نام در انتخابات فوتبال از دیگر بخش هاى امیدوارکننده در اساسنامه جدید است که امکان حضور برخى از بازیکنان سابق تیم ملى را فراهم خواهد کرد و اتفاقاتى از این دست که نشان از تغییرات بنیادین و رفع برخى نواقص در اساسنامه  فدراسیون دارد.

 

دیدگاه‌ها