کد خبر : 1687936 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:19 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ هم مشتری پدیده انگلیسی شد

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند مورد توجه لیورپول نیز قرار گرفته است.

یورگن کلوپ هم مشتری پدیده انگلیسی شد


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده جیدون سانچو در فصل جاری در ترکیب دورتموند باعث ابراز علاقه بسیاری از تیم های متمول اروپایی به جذب این وینگر انگلیسی شده است. منچستریونایتد مدت هاست مذاکره برای خرید این بازیکن را آغاز کرده، اما نشریه ایندپندنت خبر از تمایل لیورپول نیز به خرید جیدون سانچو داد.

 

1501064

 

تا چند روز قبل تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله لایپزیش هدف اول مرسی سایدی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود، اما به نظر می رسد انتقال این بازیکن به چلسی نهایی شده باشد و یورگن کلوپ به فکر گزینه دیگر برای تقویت خط حمله اش افتاده است. علیرغم تفاوت پست جیدون سانچو و تیمو ورنر، کلوپ به دنبال گزینه ای جانشین برای خط حمله سه نفره اش است و نام بازیکنانی چون سانچو، ورنر و کای هاورتز در هفته های اخیر برای انتقال به آنفلید مطرح شده است.

 

البته به نظر می رسد یونایتد از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید جیدون سانچو برخوردار باشد. شیاطین سرخ وعده لباس شماره 7 را به این بازیکن جوان داده اند و او می تواند از فصل بعد در اولدترافورد به میدان برود. اگر لیورپول در جذب جیدون سانچو هم ناکام بماند، ممکن است گزینه انتقال قرضی عثمان دمبله از بارسلونا برای آنها جدی تر از قبل شود.

دیدگاه‌ها