کد خبر : 1688232 | 18 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: رژه قهرمانی شاید بماند برای فصل بعد

یورگن کلوپ می‌گوید با توجه به شرایط بغرنج ناشی از اپیدمی کرونا، رژه جشن قهرمانی لیورپول می‌تواند به فصل آینده موکول شود.

کلوپ: رژه قهرمانی شاید بماند برای فصل بعد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید با توجه به شرایط بغرنج ناشی از بحران اپیدمی کووید19 در انگلیس، ممکن است رژه قهرمانی تیمش در لیگ برتر به فصل آینده موکول شود، زمانی که شرایط برای برگزاری گردهم‌آیی‌های بزرگ در شهر فراهم باشد.

 

1498850

 

لیورپول تنها دو پیروزی با قهرمانی در لیگ برتر بعد از 30 سال فاصله دارد. این در حالی است که فصل لیگ برتر به دلیل بحران کرونا از اسفند ماه تا کنون به حالت تعلیق درآمد. ولی قرار است ادامه فصل از روز 17 ژوئن از سر گرفته شود. با توجه به برگزاری بازیها پشت درهای بسته امکان جشن گرفتن هواداران لیورپول در داخل ورزشگاه آنفیلد وجود ندارد و خیلی‌ها چشم امید به رژه قهرمانی تیم‌شان در خیابانهای لیورپول دوخته‌اند.

 

کلوپ در این باره گفت:" دیگر نمی‌شود آنطور که همه دلشان می‌خواهد جشن گرفت. من این را درک می‌کنم. برای ما هم اصلا جالب نیست که تنهایی در استادیوم جشن بگیریم و بعد به خانه برگردیم. حالا که چاره دیگری نیست چاره‌ای نداریم جز اینکه با آن کنار بیایم و خیلی خودمان را اذیت نکنیم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بالاخره روزی می‌آید که زندگی به شرایط عادی برمی‌گردد. وقتی واکسن کشف شود یا راه‌حل این معضل پیدا شود و نرخ ابتلا به ویروس صفر شود، آن روز بالاخره می‌آید. آنوقت ما این حق را داریم که در چنین روزی هر طور که دلمان می‌خواهد و دوست داریم جشن بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها