کد خبر : 1687960 | 17 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج از گلکسی به خاطر پست اینستاگرامی همسر

بعد از انتشار پستهایی نژادپرستانه و خشونت‌آمیز از طرف همسر یکی از بازیکنان باشگاه لس‌آنجلس گلکسی، این باشگاه آمریکایی اعلام کرد این بازیکن خود را اخراج کرده.

اخراج از گلکسی به خاطر پست اینستاگرامی همسر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار پستهایی نژادپرستانه و خشونت‌آمیز از سوی همسر الکساندار کاتای، بازیکن تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در آمریکا، که در روزهای اعتراضات به نژادپرستی در این کشور به شدت جنجالی شده بود، این باشگاه اعلام کرد بازیکن خود کاتای را اخراج کرده است. او تنها بعد از انجام دادن دو بازی برای گلکسی اخراج شده است.

 

1501213

 

همسر کاتای اوایل این هفته در اینستاگرام دو پست منتشر کرد که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت. درست در روزهایی که آمریکا دستخوش اعتراضات وسیع به مرگ جرج فلوید و تظاهرات علیه نژادپرستی است، پستهای عجیب همسر کاتای بسیار جنجالی شده بود.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، همسر کاتای به زبان صربی، زبان اصلی خودش و همسرش، پستهایی منتشر کرده و در آنها خواهان کشتن معترضین شده بود و از آنها به عنوان گله نفرت‌انگیز یاد کرده بود.

 

جالب اینجا است که خود کاتای روز چهارشنبه نظرات همسرش را در اینستاگرام خود تایید کرد و گفت به آنها اعتقاد دارد. در نهایت باشگاه گلکسی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه گلکسی و الکساندار کاتای به این نتیجه رسیدند که به همکاری خود پایان دهند".

 

 

دیدگاه‌ها