کد خبر : 1688011 | 17 خرداد 1399 ساعت 13:27 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اهل مالی با اضافه وزن به تهران رسید

شیخ دیاباته به شروع فصل نمی رسد

شیخ دیاباته برای شروع فصل نمی تواند برای تیمش بازی کند و آبی ها باید از زوج ایرانی خود در خط حمله استفاده کنند.

شیخ دیاباته به شروع فصل نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اهل مالی استقلال بازیکنی است که تا همین جای فصل هم هفته های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است و از مجموع 1800 دقیقه ممکن حدود  800 دقیقه برای این تیم بازی کرده است اما آمار گلزنی فوق العاده باعث شده این بازیکن محبوبیت زیادی در بین هواداران تیمش داشته باشد.

 

دیاباته بعد از تعطیلی لیگ برای دو هفته در تهران ماند و پای مصدومش مداوا کرد اما بعد از آن به فرانسه سفر کرد تا مدتی را در کنار خانواده اش سپری کند.

 

مهاجم اهل مالی استقلال حالا مدتی است دوباره به ایران برگشته است تا در ادامه فصل به این تیم کمک کند اما آنچه در او مشهود است اضافه وزن وحشتناکی است که این بازیکن دچار آن شده است و باعث می شود رسیدن این بازیکن به شروع بازی ها چیزی در حد محال باشد.

 

1501259

 

ظاهرا دیاباته در مدت تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه تمرینی مشخصی نداشته است و به همین دلیل با فرمی ناآماده به تمرین استقلال اضافه شده است؛ به همین دلیل هم هست که با گذشت حدود یک هفته فرهاد مجیدی هنوز او را به تمرین گروهی اضافه نکرده است و شیخ استقلال با بادگیر ورزشی به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال می کند.

 

آنچه در مورد دیاباته مشخص به نظر می رسد این بازیکن ممکن است چند بازی اول استقلال را به دلیل اضافه وزن و ناآماده بودن از دست بدهد، آن هم در شرایطی که فرهاد مجیدی روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده بود و امیدوار بود بتواند از او در ترکیب اصلی تیمش از همان ابتدای شروع بازی ها استفاده کند.

 

با این شرایط فرهاد مجیدی برای شروع بازی ها باید از زوج ارسلان مطهری- مهدی قائدی استفاده کنند و مرتضی تبریزی هم که این روزها  فرم خوبی دارد می تواند برای آبی ها در این پست به میدان برود.

 

1501260

دیدگاه‌ها