کد خبر : 1688124 | 17 خرداد 1399 ساعت 20:44 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابرت گرین:

شرایط کپا مانند روزهای اول دخیا در یونایتد است

رابرت گرین، دروازه بان سابق چلسی، معتقد است که شرایط کپا آریسابالاگا در استمفوردبریج، مانند روزهای اول داوید دخیا در منچستریونایتد است.

شرایط کپا مانند روزهای اول دخیا در یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، دخیا در تابستان 2011 از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست تا جای خالی ادوین فن در سار را پر کند اما در یکی دو فصل ابتدایی، اشتباهات بدی داشت و با انتقادهای زیادی مواجه شد اما پس از آن، به باثبات ترین بازیکن این تیم تبدیل شد و توانست 4 بار عنوان بازیکن فصل شیاطین سرخ را به دست بیاورد.

کپا هم که در تابستان 2018 با انتقالی رکوردشکن و به عنوان گران ترین دروازه بان دنیا از بیلبائو به چلسی پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی در این فصل نیمکت نشین ویلی کابایرو شد اما گرین که فصل گذشته در چلسی با این دروازه بان اسپانیایی هم تیمی بود، معتقد است که او مانند دخیا، روزهای بهتری پیش رو دارد.

او به تاک اسپورت گفت:" کپا قرارداد طولانی مدتی با چلسی دارد و من دوست دارم او را در این تیم ببینم.

 

1463703

 

شرایط او کمی شبیه اولین روزهای داوید دخیا در منچستریونایتد است. او در ابتدا واقعا بد بود و اکنون یکی از بهترین هاست و در این یک دهه، اتفاقات خیلی خوبی برایش رخ داد.

کپا روی کار با پا فوق العاده است. او فصل گذشته بازی های زیادی انجام داد (54 بازی) و همین باعث افت او شد. او این فصل مدتی از ترکیب اصلی دور بود و سپس برای بازی جام حذفی برگشت و مقابل لیورپول، بهترین بازیکن زمین شد. فکر می کنم به خاطر قیمتش، انتظارات از او خیلی بالاست.

همه در مورد دین هندرسون از شفیلد یونایتد داستان سرایی می کنند اما کپا از او خیلی بزرگتر نیست. اما چون قیمت بالاتری دارد، فکر می کنید کار او تمام است. من در 25 سالگی تمام شده نبودم و فکر نمی کنم کپا هم تمام شده باشد."

دیدگاه‌ها