کد خبر : 1688309 | 18 خرداد 1399 ساعت 19:01 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آماده بازی برابر سپاهان هستیم؛ 

فراهانی: همه بازیکنان ما فکر می کردند کرونا دارند !

سنگربان با تجربه تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید این باشگاه شرایط خوبی در پرداختی ها داشته است.

فراهانی: همه بازیکنان ما فکر می کردند کرونا دارند ! 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی گلر با تجربه گل گهر سیرجان در رابطه شرایط اردوی این تیم در جمع خبرنگاران گفت: چند وقتی تمرینات را شروع کردیم. هر چند اولش با حاشیه بود. تست های کرونا مثبت شد ولی بعد از تست دوم همه منفی شدند و شرایط الان خیلی بهتر شده و برای بازی برابر سپاهان آماده می شویم.


فراهانی در رابطه با شرایط آن روزهای اردوی گل گهر توضیح داد: شایعات که خیلی زیاد بود ولی ما را هم به ترس انداخته بودند و ترسیده بودیم. تک تک بچه های گل گهر فکر می کردند کرونا گرفته اند ولی خدا را جواب تست ها آمد و همه منفی شدند.

 

او در مورد اینکه آیا گل گهر پیش از دادن مجوز تمریناتش را شروع کرده بود یا خیر، عنوان کرد: نه اینطور نیست. فقط یک جلسه داشتیم که دکتر برای ما توضیحاتی داد. 3 خرداد بود فکر می کنم. روز 2 خرداد هم برای تست خون آمده بودیم.


فراهانی در رابطه با اینکه آیا بازیکنان تست کوپر داده اند یا خیر، بیان کرد: بله همه دادیم ولی این تست به صورت اینترنتی بود و فیلم گرفتیم و برای مربیان فرستادیم.


گلر  گل گهر سیرجان در پاسخ به سوالی که در رابطه با درخشش بشاگردی در دیدار برابر استقلال پرسیده شد  و اینکه گلر اول تیم کیست، بیان کرد: خب خدا را شرایط خوبی داریم. تصمیم گیرنده مربیان هستند. ما همه برای گل گهر بازی می کنیم. اول فصل شرایط خوبی داشتیم ولی خدا را شکر بهتر شدیم.


او درپاسخ به این سوال که رقابت بسیار در انتهای جدول فشرده شده، توضیح داد: تیم ما با اینکه سال اول حضورش را در لیگ برتر پشت سر می گذارد، شرایط خوبی دارد و هم قسم شده ایم تا در لیگ بمانیم.


 سوال پایانی از فراهانی در رابطه با شرایط مالی باشگاه بود که او گفت: 65 تا 70 درصد پول داده اند. وضعیت مالی در گل گهر خیلی خوب و ایده آل است و من هم فکر می کنم اولین یا دومین سالی است که در تیمی بازی می کنم که مشکل مالی ندارد. همین الان هم کلی طلب از نفت داریم که اگر کسی را می شناسید بگویید برویم تا از او مطالباتمان را بگیریم.

دیدگاه‌ها