کد خبر : 1688424 | 19 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین بازی دستگرمی آرسنال چه گذشت(عکس)

بازی دوستانه آرسنال با چارلتون در آستانه شروع مجدد لیگ برتر با صحنه‌های جالبی همراه بود که گلزنی اوبامیانگ و هت‌تریک ادی ان‌کتیا از جمله آنها بود.

در اولین بازی دستگرمی آرسنال چه گذشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که مثل دیگر تیمهای لیگ برتری خود را برای شروع مجدد این رقابتها آماده می‌کند در یک بازی دوستانه به مصاف چارلتون رفت. در این بازی دستگرمی که در استادیوم خانگی توپچی‌ها، امیریتس برگزار شد آرسنال با نتیجه 6-0 به پیروزی رسید.

 

1501669

 

در جریان این دیدار دستگرمی که آرسنال مقابل چارلتون، تیمی که در رقابتهای چمپیونشیپ حضور دارد، برگزار کرد ادی انکتیا در نیمه دوم موفق به هت‌تریک شد و یکی از گلهای آرسنال هم توسط اوبامیانگ به ثمر رسید. دیگر گلهای تیم میکل آرتتا هم توسط لاکازت و جو ویلکاک به ثمر رسید.

 

انکتیا که در نیمه اول فصل جاری به صورت قرضی به لیدزیونایتد منتقل شده بود با این هت‌تریک حالا خود را بیش از پیش به حضور در ترکیب اصلی میکل آرتتا نزدیک کرده است.

 

1501670

 

خبرسازترین بازیکن آرسنال در این بازی به جز انکتیا، اوبامیانگ بود که با روحیه بالایی که از خود نشان داد ثابت کرد از وضعیت خود در آرسنال راضی است. اوبامیانگ بعد از گلی که به ثمر رساند از سوی آرتتا تعویض شد ولی در کنار زمین باقی ماند و به تماشای بازی هم‌تیمی‌هایش پرداخت.

 

1501668

 

ستاره گابنی آرسنال از این فرصت استفاده کرد و با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام به شوخی با گرم کردن هم‌تیمی‌اش بوکایو ساکا پرداخت. ویدیویی که در اینستاگرام با استقبال زیادی مواجه شده است.

 

1501665

 

 

دیدگاه‌ها