کد خبر : 1688464 | 19 خرداد 1399 ساعت 17:12 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

پدیده زیر 17 ساله های اسپانیا در راه بارسلونا

فابیان لوسی پدیده باشگاه رایو وایه کانو و تیم زیر 17 ساله های اسپانیا در آستانه پیوستن به بارسا قرار دارد.

پدیده زیر 17 ساله های اسپانیا در راه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، استعدادیاب های بارسلونا جذب ستاره 16 ساله رایو وایه کانو را به سران باشگاه توصیه کردند و مذاکرات با این بازیکن هم بسیار مثبت پیش رفته است.

 

 

1501719

 

 

صحبت از فابیان لوسی با اصالت برزیلی است که از کودکی در تیم های پایه رایو وایه کانو حضور دارد و اکنون توانسته در 16 سالگی به تیم اول باشگاه هم برسد. او تمام نیم فصل دوم را با تیم اول باشگاه که در دسته دوم حضور دارد، تمرین کرده و زحتی مانی که در سطح نونهالان بود نیز توانست برای تیم نوجوانان باشگاه به میدان برود. روند پیشرفت لوسی فوق العاده بوده و توانسته برای تیم زیر 17 ساله های اسپانیا هم خوش بدرخشد.

 

 

1501717

 

 

او که یک مهاجم است، با پیشنهاد تمدید قرارداد رایو مواجه شده اما با توجه به پیشرفت مذاکرات با بارسا، احتمالا آن را رد خواهد کرد. رایو بسیار تمایل به حفظ او دارد و قصد ندارد بازیکنی که پرورش داده است را در 16 سالگی از دست بدهد.

طبق ادعای مارکا، لوسی از رئال مادرید و اتلتیکو هم پیشنهاد دارد ولی در حال حاضر بارسلونا بیش از دو تیم مادریدی برای جذب این پدیده دارای شانس است. لوسی در صورت انتقال به بارسا یا هر تیم دیگر، نمی تواند قرارداد حرفه ای ببندد و باید برای این مهم، دو سال دیگر صبر کند.

 

دیدگاه‌ها